Gå til innhold

Hvilken klappetelefon passer meg best?


Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha meg ny mobiltelefon og det må være klappetelefon.

 

Hva bruker jeg telefonen til: Den skal brukes til mye musikkavspilling, tar omtrent aldri bilder, litt sms skriving.

Budsjett er på maks 2500,-

 

Design er ikke så viktig, bare litt

Kvalitetsbygg: Helst litt sånn gummiplast som er på E-730.

Litt kvalitetsfølese bare ;)

 

Hva telefon MÅ ha:

En bra mp3

minnekortfunksjon (helst følge me minnekort på minst 128mb)

Blåtann

Bra batteri

3,5mm inngang til vanlige ørepropper.

 

Hva den bør ha, men ikke en nødvende:

Edge

Infrarød

Alarmfunksjon som gjør at den f.eks piper hver dag klokka 7, sånn at jeg ikke må aktivere den f.kes hver gang jeg skal legge meg

Skjermen bør være større en på N6230i

Muligheter for video-opptak

 

Noe jeg ikke trenger:

3G

Bra kamera

Bra skjerm

 

 

Det som er viktigst for meg er da Bra musikkavspiller og bra batteri.

 

 

Mvh Joachim G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å tenkt å tenkt så veldig mye på den... men folk sier at skjermen er sinnsyk dårlig så jeg er litt i tvil.

Det blir ikke Motorola v3i da den ikke leveres med headsett som også er umulig å få tak i Nirge (det er ikke langt i fra)

 

Har tenkt litt på Benq-siemens, noen som vet om dem er bra?

Lenke til kommentar

Hva med Nokia 6131, den har fått masse skryt...bra skjerm, bra musikkavspiller, edge, "litt sånn gummiplast", og så koster den vel rett over 2000...følger vel riktignok ikke med noe minnekort, men får jo et minnekort for de resterende pengene hvis du skal bruke 2500,-. Jeg har bestilt den, kommer vel i slutten av uken forhåpentligvis...gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Har nettop hatt Nokia, og jeg har aldri vært så skuffet i hele mitt liv, Nokia begynner å få helt forferdelig kvaliet på telefonene, batteriet på dem er skummelt dårlig, de er rett og slett kjedelige telefoner!!

 

Husker da jeg hadde 3310, det var tider det, hehe!

Nei, Nokia er uaktuelt.

 

Men håper du ikke får samme prob på din som jeg hadde på min!

Lenke til kommentar

Hva med en SE W710i?

Sitter faktisk og ser på denne mobilen selv, men må vente til bindinga har gått ut på mobilen min,. Pris er desverre forsatt ikke kjent... så vis du skal ha den i nermeste fremtid så må du kansje velge en annen mobil.

Er dessverre ikke sikker på om den har Mini jack 3,5 mm, men det kan sikkert noen andre fortelle deg. lykke til med kjøpet

Lenke til kommentar

Jeg har en Benq-siemens ef81. Når jeg først fikk den var litt treg, men ikke så treg at det irriterte meg. Å skrive sms og slike ting går som en drøm. Har hengt seg opp 1 gang på den tiden jeg har hatt den. Og utover det har den fungert feilfritt. Har nå oppgradert software'n på den. Og den er nå en god del raskere. Så hvis du vurderer ny telefon, så vil jeg anbefale denne. Uansett, stikk innom en butikk og se på den. Be om å få prøve den så vil jeg tru at du blir overbevist. Uansett, Lykke til med telefonkjøp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...