Gå til innhold

Advarsel! - 24 milkshake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På litago står det "snu på hodet før du åpner" eller noe sånt.

Ser det for meg, snu også åpne :)

6255140[/snapback]

Hadde dette vært USA ville ein luring saksøkt Litago sidan du i følge bruksanvisningen heller ut innholdet under åpning :p

Lenke til kommentar
pass på å ikke riste for lenge ;P

da blir 40% skum x]

6254628[/snapback]

... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer.

6254855[/snapback]

Du snakker du om melk, ikke milkshake. :)

Lenke til kommentar
pass på å ikke riste for lenge ;P

da blir 40% skum x]

6254628[/snapback]

... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer.

6254855[/snapback]

Du snakker du om melk, ikke milkshake. :)

6259975[/snapback]

Hehe, har fått det med meg nå. Men det er uansett morsomt skrevet. :love:

Lenke til kommentar
Kjøp heller milkshake på jafs! Men den er jo ikkje så portabel og prisen er vel litt høgare og.

6256359[/snapback]

Til gjengjeld, så får du en mer ekte milkshake, som faktisk smaker godt, og føles som å suge våt sement gjennom sugerør :love:

6256848[/snapback]

Hvor får man kjøpt denne Milkshaken?

Lenke til kommentar
Kjøp heller milkshake på jafs! Men den er jo ikkje så portabel og prisen er vel litt høgare og.

6256359[/snapback]

Til gjengjeld, så får du en mer ekte milkshake, som faktisk smaker godt, og føles som å suge våt sement gjennom sugerør :love:

6256848[/snapback]

Hvor får man kjøpt denne Milkshaken?

6260092[/snapback]

Velsupplerte gatekjøkken (f.eks Jafs-kjeden) , og McDonalds.

Lenke til kommentar
Var nettopp på butikken å kjøpte en slik. da jeg kom hjem for noen minutter siden skulle jeg selvsagt drikke den. Jeg rigget meg til i datastolen og skrudde opp korken. Der fant jeg ut at den var forseglet med et plastikk-lokk med et slaks "håndtak" man skulle dra i og vri samtidig. Etter omtrent 1 sekund røk håndtaket på den ene siden, så jeg ble sittende å klore til den røk på andre siden også. Da blei jeg temmelig irritert og "dirket" den opp med lommekniven. Et øye blikk seinere fant jeg ut at beholderen var bare halvfull! :(

Senere fant jeg ut at den var ikke god å holde i, ubehagelig å drikke av og ikke særlig god..  :no:

Jeg advarer dere...

PS: Ja, jeg har lite å gjøre... :)

6253522[/snapback]

Jeg må nesten le litt av deg. Siden ene siden skal ryke, så skal du dra i sirkel, et er til og med pil for det. Dirke opp milkshake med lommekniv, forbaska lattis. HAHA

Lenke til kommentar
Elsker 24 Milkshake! Jeg har kjøpt DRIIIIT mange! Sjoko smaken er god ;)  Men korken er småjævlig til tider men men... Når korke graia ryker presser jeg tenna mor den snurre greia :)

6273049[/snapback]

Ganske enig der. Skjønner ikke vitsen med så avansert kork.

Lenke til kommentar
Hadde dette vært USA ville ein luring saksøkt Litago sidan du i følge bruksanvisningen heller ut innholdet under åpning :p

6255438[/snapback]

Du har fått med deg denne, håper jeg?

6273108[/snapback]

Nokså barmhjertig. Gi ham en tinekjøkken katalog og greier + 50kr... :dribble:

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...