mr. Zilter Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Var nettopp på butikken å kjøpte en slik. da jeg kom hjem for noen minutter siden skulle jeg selvsagt drikke den. Jeg rigget meg til i datastolen og skrudde opp korken. Der fant jeg ut at den var forseglet med et plastikk-lokk med et slaks "håndtak" man skulle dra i og vri samtidig. Etter omtrent 1 sekund røk håndtaket på den ene siden, så jeg ble sittende å klore til den røk på andre siden også. Da blei jeg temmelig irritert og "dirket" den opp med lommekniven. Et øye blikk seinere fant jeg ut at beholderen var bare halvfull! Senere fant jeg ut at den var ikke god å holde i, ubehagelig å drikke av og ikke særlig god.. Jeg advarer dere... PS: Ja, jeg har lite å gjøre... Endret 6. juni 2006 av mr. Zilter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du har ikkje gløymd å riste den vel? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg tipper også på at det er den mest sannsynlige årsaken Men slike korker du beskrev er vonde til tider, ja. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehehehe, du må jo riste den. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Joda jeg ristet.. Ikke i 24 sekunder, som det står på kartongen da.. Da er smaker den jo gammal sagflis..! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Joda jeg ristet.. Ikke i 24 sekunder, som det står på kartongen da.. Da er smaker den jo gammal sagflis..! 6253578[/snapback] så "overdreven" risting ødelegger smaken? forklar. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Den milkshaken er jo kjempegod. Litt ekkel å åpne, men etter at man har ristet den smaker det fortreffelig. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Den milkshaken er jo kjempegod. Litt ekkel å åpne, men etter at man har ristet den smaker det fortreffelig. 6253732[/snapback] Trodde det var melk jeg.. .. Jeg følger ikke helt med, nei : p Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 24 mjælkristen smaker genialt! likte åpninga for den gikk bare rundt-og-rundt-og-rundt-og-rundt-og... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 alle disse fancy åpningsmekanismene begynner å bli så avanserte at de knapt fungerer til sitt egen formål lenger. hva skjedde med den helt vanlige skrukorken? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 alle disse fancy åpningsmekanismene begynner å bli så avanserte at de knapt fungerer til sitt egen formål lenger. hva skjedde med den helt vanlige skrukorken? 6254382[/snapback] folk liker å putte ting, les"spesielle sukkerbiter" o.l så folk blir syke på disse flaskene, derfor skal alt være forseglet og uåpnet Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 man kan vel ha en enkel forsegling på korken som på brusflasker det er ikke snakk om store mengdene drikke uansett så at de skal måtte ha kork i det hele tatt synes jeg er merkelig... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 pass på å ikke riste for lenge ;P da blir 40% skum x] Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Denne milkshaken er utrolig god da, men må jo ristes å jeg føler ikke den blir noe styggere av å riste lenge, korka på den syns jeg også er helt enkel. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 pass på å ikke riste for lenge ;P da blir 40% skum x] 6254628[/snapback] ... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer. Nei? "Rist i 24 sekunder." Lenke til kommentar
warpig Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer. Nei? "Rist i 24 sekunder." 6254917[/snapback] Kanskje det er litago da. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 På litago står det "snu på hodet før du åpner" eller noe sånt. Ser det for meg, snu også åpne Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 pass på å ikke riste for lenge ;P da blir 40% skum x] 6254628[/snapback] ... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer. 6254855[/snapback] Det er litago det Der kua er avbildet opp-ned på ene siden x] Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 den milskaheken er jo dritt god ^^ er litt frien og åpne ja spurta milkshake i ansikte når jeg åpna den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå