Gå til innhold

Advarsel! - 24 milkshake

Anbefalte innlegg

Var nettopp på butikken å kjøpte en slik. da jeg kom hjem for noen minutter siden skulle jeg selvsagt drikke den. Jeg rigget meg til i datastolen og skrudde opp korken. Der fant jeg ut at den var forseglet med et plastikk-lokk med et slaks "håndtak" man skulle dra i og vri samtidig. Etter omtrent 1 sekund røk håndtaket på den ene siden, så jeg ble sittende å klore til den røk på andre siden også. Da blei jeg temmelig irritert og "dirket" den opp med lommekniven. Et øye blikk seinere fant jeg ut at beholderen var bare halvfull! :(

Senere fant jeg ut at den var ikke god å holde i, ubehagelig å drikke av og ikke særlig god.. :no:

Jeg advarer dere...

PS: Ja, jeg har lite å gjøre... :)

Endret av mr. Zilter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alle disse fancy åpningsmekanismene begynner å bli så avanserte at de knapt fungerer til sitt egen formål lenger. hva skjedde med den helt vanlige skrukorken?

6254382[/snapback]

folk liker å putte ting, les"spesielle sukkerbiter" o.l så folk blir syke på disse flaskene, derfor skal alt være forseglet og uåpnet :)

Lenke til kommentar
pass på å ikke riste for lenge ;P

da blir 40% skum x]

6254628[/snapback]

... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer.

Lenke til kommentar
... Også må man passe på å ikke følge bruksannvisningen til punkt og prikke, nemlig fordi produsenten råder deg til å snu den på hode for å så riste den, og ikke noe mer.

Nei? "Rist i 24 sekunder."

6254917[/snapback]

Kanskje det er litago da. :hmm:

Lenke til kommentar
pass på å ikke riste for lenge ;P

da blir 40% skum x]

6254628[/snapback]

6254855[/snapback]

Det er litago det :p Der kua er avbildet opp-ned på ene siden x]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...