Thewiz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Heisann! Jeg fikk for noen timer sider vite at jeg kom opp i engelsk. Oppgaven er: Give a lecture about the importance of having friends. Jeg har skrevet noen få ord om dette. Men jeg trenger mer fakta/stoff før jeg kan fortsette. Noen tips til temaer som er viktige å ta opp? Mvh. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Heisann! Jeg fikk for noen timer sider vite at jeg kom opp i engelsk. Oppgaven er: Give a lecture about the importance of having friends. Jeg har skrevet noen få ord om dette. Men jeg trenger mer fakta/stoff før jeg kan fortsette. Noen tips til temaer som er viktige å ta opp? Mvh. 6253243[/snapback] alcohol, drugs and stuff:D... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Friendships can last forever Having friends makes you rich Be loyal to your friends, do not betray them Masse du kan skrive om her. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hmm. Kanskje litt lite konkret..menmen. Jeg ser bortifra innlegget til boneraw (det stemmer jo litt, men jeg kan ikke ha det med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå