ABautz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvordan brukte dere giften på det siste brettet i St. Petersburg?? Bare for nyskjerrighets skyld... jeg trengte den ikke... ***Silent Assassin*** Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Gift ? jeg vil ha cheats Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Smart. Cheats er for pingler! Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Giften: Skaff deg en hvit tjeneruniform, gå på Kjøkkenet i kjelleren, plukk opp ett champangeglass, gå inn i et rom der ingen ser deg. Equip først champangeglasset, deretter Poison. 47 tar litt gift i glasset... Gå med glasset Equip'et, og gå frem til generalen, han sluker det hele og løper deretter til toalettet der han spyr seg ihjel... Deretter pleier jeg diskret å følge etter Spetnatz-agenten før jeg skyter ham i hodet med mine Ballers SD (etter at Safen er åpen). - Silent Assasin Lenke til kommentar
cow Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 hvordan åpnet du safen ?? Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 09:55, skrev cow:hvordan åpnet du safen ?? Jeg ventet til Spetnatz-fyren tvang ambassadøren med seg, jeg fulgte etter dem, og ventet utenfor døren (kikket gjennom nøkkelhullet) til safen ble åpnet. Deretter plantet jeg ett par skudd i hodet til Spetnatz-fyren og tok med meg kofferten i (den nå åpne) safen. Men som sagt er dette Hitman 2. Det finnes helt sikkert ett par måter til å gjøre dette på... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Må si jeg har en forkjærlighet for å plante et lyddempet 9mm skudd i bakhodet på målet, men fibre wire er også kult. Det burde vel gå an å forgifte sjokoladen også. Er det Ferrero Rocher mon tro... Noen som har bra tips på å unngå alerts? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-04-07, skrev Ratatosk:Noen som har bra tips på å unngå alerts? Unngå å se rett på fienden. Hold deg så langt unna fiendene når du kan, men må du i nærheten av de, se vekk fra de. Strafe om du må. (Edit: glemte det som skulle stå inne i quoten) _________________ The horseman comes, and tonight he comes for you. [ Denne Melding var redigert av: Hittman på 2002-10-14 01:01 ] Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 15:29, skrev Ratatosk:Må si jeg har en forkjærlighet for å plante et lyddempet 9mm skudd i bakhodet på målet, men fibre wire er også kult.Det burde vel gå an å forgifte sjokoladen også. Er det Ferrero Rocher mon tro...Noen som har bra tips på å unngå alerts? er det øks eller hagle i spillet? avsaget eller pancor eller noe? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det er diger kjøkkenkniv og dobbeltløpa hagle iallefall. Hva er pancor? Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Her er noen av våpna: Fiber Wire Anasthetic Kitchen Knife Combat Knife Golf Club Katana Fire Axe 9mm Pistol SD 9mm Pistol .45 Colt Hardballers (aka Ballers) SD .45 Colt Hardballers (aka Ballers SD) Desert Eagle Colt Python .22 Ruger SD .43 Pistol 2-løpet hagle avsagd 2-løpet hagle SPAS-12 Semiauto Hagle (sees i nesten alle Hollywood filmer, feks The Matrix) MP5 MP5 SD m/kolbe AK-74 (Kalashnikov) M-4 Commando M-60 Machine Gun R-93 Sniper W-2000 Sniper W-2000 Custom (silenced) Dragurnov SVD sniper Barrett .50 Caliber Anti-Vehicle rifle Crossbow + ett par til jeg ikke husker Pancor Jackhammer: Automat-Hagle var det nok ikke der... Men så er jo Hitman mer gira mot stealth da... Greier meg som regel med en 9mm SD og Fibre Wire/Anasthetic. Helst bruker jeg ikke pistol i det hele tatt Edit: Holt på å glemme Barrett'en [ Denne Melding var redigert av: Cybermantix på 2002-10-14 11:16 ] Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 15:29, skrev Ratatosk:Det burde vel gå an å forgifte sjokoladen også. Er det Ferrero Rocher mon tro... Du ser det står hauger av Ferrero Rocher rundt på bordene :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå