Joachim_F Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 I dag lanseres Battlefield 2: Armored Fury. Her får vi blant annet nye kjøretøy og kart. Les mer Lenke til kommentar
noseh Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ser at dere i artikkelen sier at blant de nye kjøretøyene er en semitrailer og en amerikansk muskelbil. På www.battlefield2.com finner jeg ingen informasjon om disse kjøretøyene Hadde vært sykt rått om det dere skriver faktisk stemmer! Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? 6254189[/snapback] Semitrailer er i såfall på en av banene og det skal væra en 1970 Muscel bil. Men jeg har ikke funnet den er det noen som vet hvor den er hen? Fra manualen Muscle Car There’s no more stylish way to tear into battle than in a classic 1970s American muscle car. Hotwire one and use it to speed into battle or out of a tight spot—or just take it for a joyride. What’s called “stealing” in a time of peace is known as “requisitioning” in a time of war. Semi Truck The muscle car is a great way to get around in a hurry, but if you’re looking for a little more protection and ramming power, consider requisitioning a semi instead. It may not be able to take on a battle tank, but it will hold its own against most transport vehicles. Endret 6. juni 2006 av DeZtr0 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 eg har funnet muscle caren ja.. den er på nattbrettet med ulvehyla og sånt.. nede på ein bensin stansjon på sør sida av elva.,, Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hvordan er den å kjøre? en jeep med nytt skin? Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Den er tyngere å styre og blir lett skadet vis du svinger for brått, semin er treg og takkler ikke bakker så gott og svinger litt tregt. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 :!: Her ser man hvordan man IKKE skal utvide et spill. Hva blir det neste? En gokart med minigun? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 :!: Her ser man hvordan man IKKE skal utvide et spill. Hva blir det neste? En gokart med minigun? 6263284[/snapback] Da kunne det jo hende at det faktisk bli morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg