Getaway in AA Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei. Jeg lurte på om hva dere syns om denne telefonen? Noen negative og positive innslag? Er denne telefonen bra om man skal bruke den til musikk, og omtrent aldri bruker kamera og ikker er så gneten på skjermkvaliteten. Og skal ha klappetelefon! Finns det noen konkurrenter som er bedre til samme prisklasse? Lenke til kommentar
constance Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg likte den veldig godt. Men jeg overbestemte meg da jeg fant ut at skjermen var svært liten og oppløsning er heller ikke så bra. Allikevel her har du en test for å se litt nøyere på den: http://www.mobile-review.com/review/sonyer...0-z530-en.shtml Det kommer en ny SE (z710i) i løpet av september, så hvis du har lyst til å vente kan dette være noe for deg. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Må nok ha raskt desverre, og W710i tror jeg er for dyr. Jeg klarer rett og slett ikke min 6230i mer, den er så kjedelig at man blir gal av den. Pluss at nokias headsett låter være enn en fyllesyk hane klokka 3 på morgenen. Liker Se veldig godt, men er litt skeptisk på den skjermen. Suger den virkelig så mye som alle sier! Er den så grisedårlig? Er den dårligere enn f.rks k700i? Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Selv har jeg SE Z530i, som er lillebrorn til W300i, disse er helt identiske, bare at W300i har litt flere funsjoner. Er det noe posetivt, er det at den er en billig klapptelefon, med kamera og en god høyttaler til mp3-filene dine. Men du bør kjøpe deg et minnekort, siden den har bare 28 mb minne, noe som ikke holder til alt. Den har bluetooth, ir og søtte for usb. I tilleg er den veldig god på flere punter. Kalenderen er desverre litt "nedgradert". Manglene funsjoner gjør at denne ikke blir helt komplett dersom du er glemsk person. Jeg vil tro at W300i faller i smak hos deg, slik z530i gjorde hos deg. W300i er desverre litt dyrere, men den burde passe under din max. Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skjermen er til tider utdatert, noe som gjør den mindre sammenlignbar med k700i. k700i(176X220) W300i(128X160) k700i har bedre skarphet på bildene. Skjermen er på nivå med sony ericsson t630. Alle kjenner jo til den mobilen Er du kresen på bildekvaliteten og kameraet, er nok ikke dette det beste alternativet for deg. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Takker. Må bare påminne at W300i følger det faktisk med et 256mb kort;) Her er det Nirvana og Ccr som teller, så skjermen gjør ikke så mye om den er dårlig Men da blir det mest sannsynlig denne, takker for svar! Endret 6. juni 2006 av Getaway in AA Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Tror jeg vil garantert skaffe meg denne når den kommer ut, syns designet var kul. veldig bra å ha den som fest mobil blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå