Gjest Slettet+8745264 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hver gang det kommer opp en flash-applikasjon med innhold som f.eks. linker til andre nettsider, krever IE at jeg må først klikke èn gang for å aktivere flash-applikasjonen, DERETTER kan jeg ta den i bruk. Dette oppstod etter en kritisk Windows Update.. Noen som har en kjapp løsning på hvordan man fjerner dette? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei! Jeg har et forslag, men jeg kan ikke love noe. Fjern alt av spyware og virus på pcen. Tøm temp-mappen. Sjekk innstillingene til IE. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dette er en feil som dukket opp med en av updatene til MS. Hvis du ikke ønsker å klikke på applikasjonen, kan du avinstallere updaten. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei Dette er ikke en feil. Micosoft ble saksøkt og måtte endre måten plugins ble aktivert på, og endret IE med en oppdatering. Du kan bytte til Opera, Firefox eller andre browsere og så er saken løst. JSTRANDL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe.. Jess, leste at de tok det med i en av sine nyeste updates. Jeg bruker både IE, FireFox og Opera, men de to sistnevnte brukes mest til webutvikling. FireFox er en finfin nettleser, men fremdeles er det for meg raskest og enklest å bruke IE til generelt bruk (hastighetsforskjellen på FF og IE heller liten, og dessuten starter IE raskere opp). Men ikke la dette bli en hvilken-nettleser-er-best-diskusjon, er kun interessert i å finne en løsning på det nevnte problemet. Noen som forresten vet hvilken update denne endringen fulgte med i? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjør Microsoft Baseline Security Analyzer: http://www.majorgeeks.com/Microsoft_Baseli...yzer_d4105.html Her får du en rapport på alt av innstillinger og updates, med forslag til justeringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kjør Microsoft Baseline Security Analyzer:http://www.majorgeeks.com/Microsoft_Baseli...yzer_d4105.html Her får du en rapport på alt av innstillinger og updates, med forslag til justeringer. 6258306[/snapback] Takker, prøvde dette, men finner ikke noe som er aktuelt for dette problemet. Noen som har funnet noen andre løsninger i mellomtiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå