Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg har alle levelene under par untatt den, som jeg forøvrig har 35 minutter på... Noen som har klart den? Hvordan i helvete klarer man den levelen på 3 minutter? Nevermind, den var lett.( ) Endret 6. juni 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
barvini Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ikke sjangs i havet på den banen. Er vanskelig å bare klare banen. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ga den opp. De andre banene var dugelig utfordringer og har fått skikkelig tid på alle sammen, men den siste var det bare til å gi opp. Uaktuell! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Klarte den på 40 minutter eller noe. Ikke under par. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Yess da. Jeg har klart "Schadenfreude" Klarte den på 2:30 ellerno. Artig! Tok rundt 12 forsøk da... Fikk 35 GS Mangler bare 2000 multi points nå Endret 8. juni 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg har klart den, etter at jeg så denne filmen, ca 2 min 30 sek Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Fant ut at hvis man tok ett steg om gangen, og fant ut taktikker så var det barnemat. Men hvordan fungerer "highscore" greiene? Hvordan får man mer poeng? Mindre tid på banene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå