Rassi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg trenger litt hjelp til å kjøpe bærbar. Pcen må ha minst 1 gig ram, 2 gig om det er mulig. Helst 2 kjerners prossessor Ok skjermkort til diverse spill som WoW og CS:S. 15 eller 17 tommer. Prisen bør ikke være mer enn 15.000kr Alt annet er ikke så viktig for meg. Noen forslag? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg trenger litt hjelp til å kjøpe bærbar. Pcen må ha minst 1 gig ram, 2 gig om det er mulig. Helst 2 kjerners prossessor Ok skjermkort til diverse spill som WoW og CS:S. 15 eller 17 tommer. Prisen bør ikke være mer enn 15.000kr Alt annet er ikke så viktig for meg. Noen forslag? 6253104[/snapback] Da ville jeg kikket litt på enten dell inspiron 6400 eller 9400 som du kan configuere selv. Prisene er også bra. Jeg betalte 8500,- for im 6400, med dual core 1,66ghz, 1 gig ram, x1400 256mb skermkort +++. sette sammen selv på dell.no og deretter ringer du og pruter hehe. <jeg fant ingen andre bærbare til den prisen jeg kom frem til hos Dell. Bæreveske fikk jeg også med. Wow funker på denne pc`en, men CS:s har jeg aldrig prøvd... Trenger du bedre skermkort går du for 9400 m/ 17" skjerm og go 7800 eller no. Lykketil. Du kan også bruke søker funksjonen på forummet så finner du mange som har spurt om dette før slik at du kan lese deg til det du trenger å vite før kjøp Lenke til kommentar
Djerveste Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har nettopp kjøpt meg en Asus A6Ja og er veldig fornøyd. Den har dobbelkjerne cpu og Mobility x1600 skjermkort. Dette driver alle spillene jeg har testet veldig bra, og det er spill som er mer krevende enn både CS og WoW. Har bl.a. spilt Half-Life 2 på den, noe som funker utmerket(samme motor som CS:Source). Det eneste jeg anbefaler i tillegg er at du putter i mer ram, jeg installerte en gig ekstra og er nå oppe i 1,5gb. Du finner den i prisguiden her: https://prisguiden.no/product.php?productId=39831 MVH, Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå