Joachim_F Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Mekaniske monstre, magiske ånder og mektige vesener fra en annen verden møtes til dyst i Rise of Legends, et av vårens største strategispill. Les mer Lenke til kommentar
xHT Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Endelig Dette er et spill jeg har ventet lenge på! Noen ideer om krav til maskinvare? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Noen ideer om krav til maskinvare? Vi har lagt systemkravene inn her: http://gamer.no/product.php?productId=3144...=specifications Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Da blir det nok et innkjøp av dette spillet på Elkjøp i morra Bra omtale forøvig Lenke til kommentar
xHT Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen ideer om krav til maskinvare? Vi har lagt systemkravene inn her: http://gamer.no/product.php?productId=3144...=specifications 6253479[/snapback] Takker og bukker Blir nok en liten demo mens jeg venter på penger ja Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 "Helter er udødelige, men om de faller i kamp vil du måtte tilkalle dem på nytt." Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg klarer ikke slike spill. Holdt på å klikke på mission 1, når to rader med musketter står og skyter på hverandre non stop, ca to meter fra hverandre. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 "Helter er udødelige, men om de faller i kamp vil du måtte tilkalle dem på nytt." Det var kanskje litt dårlig skrevet. Mente at heltene ikke kan drepes, men de kan miste all helsen sin og ryke ut av kampen. Da må du tilkalle dem på nytt. I praksis betyr det at de kan "dø", men at du kan gjenoppvekke dem når som helst (om du har ressurser til det). Lenke til kommentar
xHT Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 "Helter er udødelige, men om de faller i kamp vil du måtte tilkalle dem på nytt." Det var kanskje litt dårlig skrevet. Mente at heltene ikke kan drepes, men de kan miste all helsen sin og ryke ut av kampen. Da må du tilkalle dem på nytt. I praksis betyr det at de kan "dø", men at du kan gjenoppvekke dem når som helst (om du har ressurser til det). 6263374[/snapback] Som i Warcraft 3? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Link til artikkelen ble lagt til på hovedsiden til hardware.no i dag. Utifra bildene av spillet virker det uoversiktlig, men jeg skal ikke uttale meg for mye før jeg har prøvd det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 "Helter er udødelige, men om de faller i kamp vil du måtte tilkalle dem på nytt." Det var kanskje litt dårlig skrevet. Mente at heltene ikke kan drepes, men de kan miste all helsen sin og ryke ut av kampen. Da må du tilkalle dem på nytt. I praksis betyr det at de kan "dø", men at du kan gjenoppvekke dem når som helst (om du har ressurser til det). 6263374[/snapback] Som i Warcraft 3? 6268297[/snapback] Det blir på akkurat samme måte som i warcraft 3, ja Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 ELSKER Rise of Nations... Så jeg skaffer meg dette... Garantert =) Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Spillet har fire ulike sivilisasjoner, og to av disse fokuserer på vitenskapelige metoder, mens de to andre fokuserer på magi. har jeg gått glipp av noe eller har ikke gamer.no oppdatert helt på infosia?:O Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Spillet har fire ulike sivilisasjoner, og to av disse fokuserer på vitenskapelige metoder, mens de to andre fokuserer på magi. har jeg gått glipp av noe eller har ikke gamer.no oppdatert helt på infosia?:O Teksten på produktsiden er basert på gammel informasjon. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette (det er bare tre spillbare sivilisasjoner i spillet). Skal rette det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg kom til å tenke på at det var veldig Warcraft 3-inspirert, fikk en liten følelse av et Rise of nations-warcraft 3-versjon Kan blir en slager på LAN-treff, o.l Spillet kommer nok til innkjøp hois meg, da jeg har sansen for både rise of nations, og warcraft 3.. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette var ganske moro, men forstatt ganske tradisjonelt tross alt. Jeg bygger som regel om en knusende hær og kliner til etter en laaaang runde, men her må man være offensiv fra første stund. Eneste jeg kanskje syntes er at det er litt enkelt (men jeg kan selvfølgelig sette opp vanskelighetsgraden..). Kommer man over kneika og får et par av de virkelig store unitsene så er det ikke mye som kan stoppe deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg