Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Som sagt støtter jeg fanboy krigen der jeg er en av Sony's få fans. Uansett har de funnet plakaten?!! Og var det satanister eller fanboys?!! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/x3...ticle654307.ece Haha, noen har stjålet en diger XBOX360 plakat i trondheim og nå lover microsft en dusør på én xbox360, ekstrautstyr og masse spill kommer det neste året. Noen som vet noe...? 6252750[/snapback] Det var ikke meg ...... Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 plakaten er nok desverre ikke funnet... skal selv ikke snakke for microsoft men vet at denne plakaten er JÆVELIG og da mener jeg veldig dyr... hadde du hatt tilsvarende i penger hadde du kunnt kjøpt minst 3 42" lcd tvr.. Håper MS finner den for har hørt at de egenlig skulle bruke den på noen stevner utover sommeren... hallo 60 kvadrat.. pang Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Bruker den som dusjkabinett. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Nice å stjele for så og levere tilbake;D Får nice "finner"-lønn Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 de som levere blir sikkert annmelt. siden ms tror de har tatt den :!: det er derfor jeg ikke leverer den tilbake Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Sikkert PR stunt fra MS for å få litt oppmerksomhet. De har nok råd til en ny plakat. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sikkert PR stunt fra MS for å få litt oppmerksomhet. De har nok råd til en ny plakat. 6288826[/snapback] Det er en forskjell på å ha råd og kaste penger ut av vinduet... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvor gjemmer man noe slikt? Vet at dama hadde stussa noe jævlig hvis vi plutselig hadde fått vegg til vegg teppe med XBOX 360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Flott finnerlønn men etter at vi skjønte den var så stor(nesten 60m2) så var det begrenset med hvor vi kunne plassere den. Eneste stedet som var egnet var i garasjen der vi kledde den rundt veggene. Så hver gang bilen kjøres inn og ut av garasjen møtes vi av en flott reklamebanner istedenfor de slitne og halvgamle panelene som er under. Tusen takk til MS for en rask og billig "extreme oppussing" av garasjen i hjemmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå