TOO TRILL Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/x3...ticle654307.ece Haha, noen har stjålet en diger XBOX360 plakat i trondheim og nå lover microsft en dusør på én xbox360, ekstrautstyr og masse spill kommer det neste året. Noen som vet noe...? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har plakaten og jeg kommer aldri til å gi den fra meg! Så fantastisk. Men har dessverre ikke sett den. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå fikk jeg lyst til å dra til Trondheim og leke detektiv! Hadde ikke gjort noe å fått Microsoft-spill i ett år fremover Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe - grei finnerlønn det. Skjønner godt at de vil ha den igjen - slike kjempeplakatløsninger er ganske dyre å produsere. Det er ikke akkurat noe man lager i en A3-skriver... Lenke til kommentar
klo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva i alle dager får noen til å stikke av med noe sånt? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som blir med å lage en av sammenteipa a4 ark? Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva i alle dager får noen til å stikke av med noe sånt? 6253013[/snapback] Ja det lurer jeg også på...(skulle gjerne vist hvor den befant seg) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) hvor kult er det ikke å ha en slik plakat på rommet+ EDIT: hehe, den var vistpå 60 kvm Endret 6. juni 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Aldri før har du hørt et så klart og tydelig eid.. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg bor i trondheim. Var på torget for noen dager siden og da merket jeg at den store xbox 360 plakaten var borte, men tenkte de bare hadde tatt den ned. Kult Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 sikkert noen playstation fanboys som har tatt den ned i protest (er selv på grensa til å være ps fanboy) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hvor mye tror dere at en sånn koster på svartebørsen? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tipper noen ps fanboys har brent den opp Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tipper noen ps fanboys har brent den opp 6253643[/snapback] Kan hende noen Xbox-fanboys her på forumet har rappa den for å frame ps-fanboysene Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Synes dette var litt suspekt jeg: "Har du sett noe, hørt noe eller vet noe som kan være av interesse for Microsoft, send en mail til Spillmagasinet på [email protected], så videreformidler vi eventuell kontakt med Microsoft." Har [email protected] lyst på den dusøren selv kanskje? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) klar og tydelig teori her? holder med dark ardchon her. edit: for de som ikke tar imot sarkasme over internett: det var sarkastisk (ikker frekt ment tho) Endret 6. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) hehe gikk forbi der i går å så at den ikke var der :!: edit: leif Endret 6. juni 2006 av ShakinHeshNigga Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Og på samme måte som skuddene i Sarajevo til evig tid vil stå som den utløsende faktor til første verdenskrig, sitter vi her og venter på den tredje: The War of the Fanboys.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå