Howard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det kryr av ulike dataprodukter på Computex '06. Her er et utvalg av det vi kom over på dag 1 av messen. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) A4 Techs modeller for spillere er så langt fra de verste vi har sett. en "fra" for mye der? Endret 6. juni 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
hds Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Masse fine bilder ! Zalman produktene var bra som vanlig, resorator 2 kan være aktuell for min del når jeg skal bygge nytt system. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Masse tøft stasj her Gleder meg til å se hva dere finner i mårrå *PS* Den BMW musa var J#% stygg Endret 6. juni 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har ikke fulgt med i det siste jeg... Er det blitt vanlig og ha 8-9 sata-kontakter? Kjekkt for noen sikkert. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har ikke fulgt med i det siste jeg... Er det blitt vanlig og ha 8-9 sata-kontakter? Kjekkt for noen sikkert. 6252912[/snapback] Er blitt vanlig med flere og flere.... Har selv 6 sata kontakter Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Spent på den siste musen der. Virka som det var en for venstrehendte og en for høgrehendte. Ikkje verst. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Spent på den siste musen der. Virka som det var en for venstrehendte og en for høgrehendte. Ikkje verst. 6253002[/snapback] Det er på tide at alle verdens venstrehente får datamuser som er laget for det.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Supert med bilder. Jeg gleder meg til flere. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå fikk jeg lyst på stue-pc...må bare kjøpe egen stue først Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 a4 tech, minner meg om clas ohlson, husker jeg kjøpte en a4 tech mus der, værste musa jeg har hatt. Mye stilig der, savner et hovedkort der hele flaten er dekt til, så du kun ser sokkelen og alle tilkoblings mulighetene. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Den HTPCen med SLI og hele pakka så rimelig rå ut... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Mye stilig der, savner et hovedkort der hele flaten er dekt til, så du kun ser sokkelen og alle tilkoblings mulighetene. 6253115[/snapback] Kan umulig være smart med tanke på div. duppedingser som krever litt luft. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) ser at det var en del hovedkort med heatpipe, begynner det virkelig å bli så varmt da? likte forresten dem talky tastaturene. men jeg gjetter meg til at navnet kommer fra ip-telefonen montert på siden av den... grunnen til at jeg liker den er at den virker enkel men gjennomtenkt i layout, pluss at den har klassisk 2x3 over piltastene... Endret 6. juni 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Chaintech viser frem noe så sært som et kort med doble GeForce 6600 GT-brikker. Jeg nominerer dette kortet for årtusenets verste ide Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Likte spesiellt gigabytes ram hd. Har noen infromasjon om denne, specs, lanseringsdato? Håper den kommer den til en nettbutikk nær meg, slik i-ram ikke gjorde.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg liker å ha like produkter i pcen min, kjører blå mnist vifter med cobber zalman kjølere med blå led. henholdvis en 7000cu led og en vf700 cu led. har grubla litt på hvordan jeg skal gjøre det med den nye vf900 kjøleren, så nå ble jeg glad da jeg så at den har kommet med leds. fatal1ty kjølerne var også tøffe i svart. ulig jeg tar et par sånne...hm...mye vil ha mer og fanden vil ha fler... Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Mye fint "stæsj" der ja, men det spørs om penga rekker til.. Fine bilder, ser fram til fler. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 så vi har cebit for gadgets og corp-relatert utstyr, vi har E3 for gamers, og vi har comdex for maskinvarentusiastene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå