Torjus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, holder på å oversette en galleri plug-in: http://www.thinkfuzzy.net/nucleus/action.p...=list&sort=date Hvordan skal jeg oversette resort? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Regner med du mener "å sortere" altså sorter. Det engelske ordet resort er jo et slags feriested eller noe... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Sort betyr å sortere, men lurte på hva det betyr når det står "Re" foran? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 fuzzy: Resort: 1 utvei, tilflukt. 2 tilhold, tilholdssted, skjulested. 3 feriested, rekreasjonssted - they visited a health resort, de besøkte et kurssted. have resort to: ha tilgang til in the last resort eller as a last resort - som en siste utvei, i ytterste nødfall. Skrevet av den store engelsk-norske ordboken. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Re-sortere? Finner ikke på noe bedre... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er et slags feriested, her er et eksempel. Det har så vidt jeg vet ikke noe med sortering å gjøre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Omsortere? Ut frå linken i første innlegg er det klart at det er snakk om å sortere, ikkje ein feriestad. Sitat Dictionary.com: re-sort ( P ) Pronunciation Key (r-sôrt)tr.v. re-·sort·ed, re-·sort·ing, re-·sorts To sort again. Eg ville brukt ordet "omsorter", eventuelt "resorter", kanskje "sorter om igjen". Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg oversatte det til "Sorter etter" siden det stod "Resort by". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gjensortér? Sortér på nytt? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 litt mye kulere og si resirkulering??+++++ hæhæhæ>??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå