Cultofluna Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dagen deppa ungdomsskole-elever, "satanister", og enkelte religiøse har sett frem, mens politi og brannvesen har stått klar med full beredskap i tilfelle kirkebrann. Har det skjedd noe i det hele tatt der ute, eller var alt bare en tragisk trussel som kom fra en gruppe "litt" trangsynte mennesker? Diskuter gjerne mitt utsagn om dette Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det spennende som har skjedd til nå er vel premieren på remaken av The Omen... Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ingen kirkebranner eller gravskjendinger så langt nei. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fint vær i dag, og jeg har tatt to nye vaksinesprøyter for allergien. Jeg datt også fatalt over ende i dusjkabinettet og ødela tåa rett ved siden av lilletåa (tror kanskje ikke den knakk). Har brista lilletåa før, så det er på tide å ta neste nå Kanskje det er en forbannelse? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 vi fikk vite hva vi kommer opp i i muntlig i dag Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Fint vær i dag, og jeg har tatt to nye vaksinesprøyter for allergien. Jeg datt også fatalt over ende i dusjkabinettet og ødela tåa rett ved siden av lilletåa (tror kanskje ikke den knakk). Har brista lilletåa før, så det er på tide å ta neste nå Kanskje det er en forbannelse? 6252978[/snapback] Det er ett tegn forstår du vel. Du skal nå ut i verden for å brenne kirker og drepe kristne. Må si skuffelsen ble stor når det faktisk viser seg at det ikke har skjedd noe i det hele tatt ennda. Har det satanistiske miljøet dødd ut før den store dagen? :!: Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 En virkelig satanist ville ikke brent kirker osv... Det er tull og fanteri. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Observerte et fossil i en Fiesta som prøvde å knuse en buss idag. Ser ikke bort fra at han var Gammel Erik sjøl. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvitost leder i gulost-tråden, dette er et dårlig tegn! Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe, kunne vært mer enig, men et tegn fra knappestøperen er det neppe Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sovna i sola og ble rød som jæveln selv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Meg og typen feiret et halvt år sammen, så kranglet vi litt. Men ble venner igjen Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg slo storetå mi VELDIG hardt en dørterskel idag, jeg tar dette som ett klart tegn på at verden går under ca 22:14:42 norsk tid. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg våknet på hotellrommet med en smule hangover og fremmed kjerring ved siden av meg. Ohnoes, slutten er nær. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg skulle tenne på Fana kirke, men sjefen ville ikke gi meg fri fra jobben... Lenke til kommentar
farballa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har ikke helt skjønnt hvorfor folk trur det skal skje noe bare pga 666 plutslig kommer opp som tall. 666 referer i Johannes Åpenbaring mest sannsynlig til Keiser Nero, som med sitt navn (Cæsar Nero) blir da tilsvarende 666. "Dyret" som en da skal kjenne igjen er også mest sannsynlig Romeriket. Så ingen fare, det skjer ikke noe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg blir dog ikke overrasket hvis vi får høre om en eller annen tosk som har begått et symbolsk drap i dag, et eller annet sted i verden (sannsynligvis USA). Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det som hender er at jeg har bursdag i dag! Kjipt å måtte lese til eksamen i dag, ja... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ingenting å rapportere her i gården heller, bortsett fra at det var helvetes varmt i dag... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Njaaaa, branntilløp utenfor Fyllingsdalen kirke: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article273908.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå