Solarsandreaccount Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hei Pappa skal ha maskin og jeg tenkte å bestille alt sammen fra SHG.no. Kabinettet jeg tenkte på var en SHG Case med 300W PSU. Jeg lurte på om noen visste om dette er et godt kabinett og om det klarer å drive en Sempron 2800+, Et ATi Radeon 9800 Pro, en 300Gb Maxtor disk og DVD-brenner? Er det også et godt kabinett, eller er det Q-TEK i SHG forkledning? EDIT: Linking direkte til varen viser alle SHG produkter. Casene er omtrent på midten av den sida. Endret 6. juni 2006 av Solarsandreaccount Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det er vel neppe noen q-tek i forkledning (en antagelse fra min side, har ingen erfaringer med det aktuelle produktet). Jeg har inntrykk av at når det kommer til billige kabinett inkl. psu, så er Aopen kongen på haugen. 300W skulle holde fin, fint til det oppsettet som du nevner. Endret 6. juni 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kabinettet er ganske bra (kompis sin erfaring), men PSUen er noe ala Qtec (leste det i en test) Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 tvert imot klikka, i testen stod det at alle shg strømforsyninger var NorthQ altså ikke Qtec, har selc en 400w SHG funker som en drøm, bråker heller ikke så er verdt og kjøpe da. hvis jeg har rett da så bruker shg sine egne psuer i disse kabinettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå