Admin'c Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hei, har noen peiling på div lanseringsdatoer mest relatert til den bærbare verdenen? vista (norsk) core duo 2 (merom) turion m64 x2 directx 10 kort (neste generasjons gfx kort) Flere ting man kan vente på i nær fremtid? Planlegger å kjøpe en bærbar rundt skolestart og da er spørsmålet som vanlig, skal jeg vente? jeg kan nok fint vente til januar, men det kommer litt ann på når ting blir lansert Endret 6. juni 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vista kommer snart ut, men vet ikke den eksakte datoen....her kan du se selv Sjurd Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Norsk Windows har vel vanligvis kommet ut mellom 3 og 6 måneder etter den engelske lanseringa hvis jeg ikke husker helt feil? Så det vil si at den sannsynligvis vil være i handelen på denne tiden neste år. Hvis du kjøper laptop så bør den være merka Windows Vista ready, om du kjøper nå eller i januar er ganske likegyldig, og det er ingen garanti for at du får kjøpt laptoper med Vista på i januar heller. Lenke til kommentar
instanto Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Norsk Vista? Sommern 2007 tipper jeg. DX10 skjermkort? Januar 2007? Endret 6. juni 2006 av instanto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå