Gå til innhold

XBox 360 Oppdatering ute nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde gleda meg til å spole i sanger.. Men neida.. Er ikke sånn her i allefall!! Skjekk detta bildet, SÅNN skulle det vært :p

-.-

Xbox_360_Dashboard__249705m.png

6256107[/snapback]

Hvorfor i huleste vil du spole sangene dine? :dontgetit: Jeg for min del liker bedre å høre hele sangen enn å putte flere knapper der det ikke trengs(Uttales med en blid tone :) )

Lenke til kommentar

Sinnsykt bra oppdatering, masse småtteri jeg ikke hadde fått med meg at de har lagt til. Kort liste over highlights for min del:

- Nedlastingskø + gjøre andre ting under nedlasting

- Boot to dashboard

- Skru av lydeffekter på dashboard (vekk med irriterende 'plopp' lyd når man bytter låter)

- Forbedret dvd-avspilling

Savner fortsatt at man kan få se opprinnelig folder-oppsett når man browser låter på en ekstern pc, men man kan vel ikke få alt på en gang...

Lenke til kommentar
Hadde gleda meg til å spole i sanger.. Men neida.. Er ikke sånn her i allefall!! Skjekk detta bildet, SÅNN skulle det vært :p

-.-

Xbox_360_Dashboard__249705m.png

6256107[/snapback]

Hvorfor i huleste vil du spole sangene dine? :dontgetit: Jeg for min del liker bedre å høre hele sangen enn å putte flere knapper der det ikke trengs(Uttales med en blid tone :) )

6256790[/snapback]

Vel, noen ganger er det spesielle partier i sanger jeg liker, og vil gjerne bare høre på disse.. I noen sanger (f.eks top-ten Simpsons-quotes) er det beste på slutten.. Så istedet for å høre på 2 min med stemme, foretrekker jeg å høre på slutten..

Jaja, smak og behag, Synes bare dette hadde vært utrolig kjekt.

Forrsten, hva er den knappen til høyre for spoleknappene på bildet mitt?? :hmm:

Lenke til kommentar

Sikkert ikke mange som bruker XBox360 som DVD-spiller, men jeg kan iallefall bekrefte at avspillingen er _mye_ bedre nå. Fra å være nærmest ubrukelig pga dårlig bildekvalitet, er bildet nå mye bedre. Nesten så jeg mistenker de for endelig å ha implementert oppskalering til 720p. (Slik de skrøt av før lansering, men senere fjernet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...