Runebassen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jippi! Nå er oppdateringen av 360 sluppet.. og nå kan jeg endelig slå av lydeffektene i Dashboard! Endret 6. juni 2006 av Runebassen Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Her finner du alle oppdateringene som kom med oppdateringen. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 elsker den oppdateringen. alt med den, nå er 360 min 126 hakk bedre. Den klikker til og med sjeldnere. jeg tror faktisk at updaten kan hjelpe på freezing problemet. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har savnet å kunne sette på flere downloads Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Men det er jo ingenting igjen å laste ned... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kor er det blitt av alle demoane? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dei liggjer på "All Demos" under Demos and Trailers.... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 nei. det var bare att før så stod det lista opp spill som det bare var videoer på, men nå er det bare demoer. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skal laste den ned nå. Gleder meg Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hadde gleda meg til å spole i sanger.. Men neida.. Er ikke sånn her i allefall!! Skjekk detta bildet, SÅNN skulle det vært -.- Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hehehe, fiksa det selv eller? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hehehe, fiksa det selv eller? 6256304[/snapback] Nei, det er henta fra Xbox-norges artikkel, linket til litt før i tråden.. Se selv.. Så utrolig kjipt at det ikke går -.- Burde da heller ikke være så enomrt vanskelig å fikse.. Lenke til kommentar
schism Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg finner hvertfall ikke noen Burnout demo lengre Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hadde gleda meg til å spole i sanger.. Men neida.. Er ikke sånn her i allefall!! Skjekk detta bildet, SÅNN skulle det vært -.- 6256107[/snapback] Hvorfor i huleste vil du spole sangene dine? Jeg for min del liker bedre å høre hele sangen enn å putte flere knapper der det ikke trengs(Uttales med en blid tone ) Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sinnsykt bra oppdatering, masse småtteri jeg ikke hadde fått med meg at de har lagt til. Kort liste over highlights for min del: - Nedlastingskø + gjøre andre ting under nedlasting - Boot to dashboard - Skru av lydeffekter på dashboard (vekk med irriterende 'plopp' lyd når man bytter låter) - Forbedret dvd-avspilling Savner fortsatt at man kan få se opprinnelig folder-oppsett når man browser låter på en ekstern pc, men man kan vel ikke få alt på en gang... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hadde gleda meg til å spole i sanger.. Men neida.. Er ikke sånn her i allefall!! Skjekk detta bildet, SÅNN skulle det vært -.- 6256107[/snapback] Hvorfor i huleste vil du spole sangene dine? Jeg for min del liker bedre å høre hele sangen enn å putte flere knapper der det ikke trengs(Uttales med en blid tone ) 6256790[/snapback] Vel, noen ganger er det spesielle partier i sanger jeg liker, og vil gjerne bare høre på disse.. I noen sanger (f.eks top-ten Simpsons-quotes) er det beste på slutten.. Så istedet for å høre på 2 min med stemme, foretrekker jeg å høre på slutten.. Jaja, smak og behag, Synes bare dette hadde vært utrolig kjekt. Forrsten, hva er den knappen til høyre for spoleknappene på bildet mitt?? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det jeg liker mest er at min xbox klikker mindre etter opdateringen. Nå har han stått på i ca, 6 timer uten å nøle med performancen, Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Forresten, hva er den knappen til høyre for spoleknappene på bildet mitt?? 6257029[/snapback] Den bestemmer om sangene kommer etter hverandre eller tilfeldig rekkefølge! Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sikkert ikke mange som bruker XBox360 som DVD-spiller, men jeg kan iallefall bekrefte at avspillingen er _mye_ bedre nå. Fra å være nærmest ubrukelig pga dårlig bildekvalitet, er bildet nå mye bedre. Nesten så jeg mistenker de for endelig å ha implementert oppskalering til 720p. (Slik de skrøt av før lansering, men senere fjernet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå