unnstoppeble Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei! Jeg lurte på om DX10 kort kommer i AGP? Takk for svar. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det var det faktisk en annen nVidia beta-tester som spurte om for en måndes tid tilbake, og svaret var: "bla bla bla... vi vil alltids prøve å levere produkter som markedet forespør... bla bla bla... Vi tror det er meget usannsynlig" Gainward er allerede ute med G71 (7900GT) for AGP, nVidia kommer sansynligvis til å erstatte 7800GS AGP med et 7900GS AGP (basert på G71), når er ikke helt klart. 7600GS/GT kommer også på AGP nå snart. Foruten om det så er det desverre ikke noe nytt på AGP fronten, ikke fra nVidia sin side. ATi har ikke noe mer enn x1600pro, og har heller ikke planer om noe nytt så vidt jeg vet, men der har jeg ingen kilder, kun hva jeg har hørt på andre forum/The Inq. Endret 6. juni 2006 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det var det faktisk en annen nVidia beta-tester som spurte om for en måndes tid tilbake, og svaret var: "bla bla bla... vi vil alltids prøve å levere produkter som markedet forespør... bla bla bla... Vi tror det er meget usannsynlig" Gainward er allerede ute med G71 (7900GT) for AGP, nVidia kommer sansynligvis til å erstatte 7800GS AGP med et 7900GS AGP (basert på G71), når er ikke helt klart. 7600GS/GT kommer også på AGP nå snart. Foruten om det så er det desverre ikke noe nytt på AGP fronten, ikke fra nVidia sin side. ATi har ikke noe mer enn x1600pro, og har heller ikke planer om noe nytt så vidt jeg vet, men der har jeg ingen kilder, kun hva jeg har hørt på andre forum/The Inq. 6252659[/snapback] Ok, da må jeg kjøpe nytt hovedkort til høsten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå