Gå til innhold

Oppfølgeren til Titanic er her!


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor da, i så fall? Romeo+Julie når han tar tak i en person og sikter på noen rundt seg (med Hawaii-skjorte).

6256479[/snapback]

Når politikapteinen ksier "We're gonna get this guy, ladies and germs", er ikke det se7en?

 

EDIT: Jo, det er det, ca 46 min og 30 sek ut i filmen

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Hvor da, i så fall? Romeo+Julie når han tar tak i en person og sikter på noen rundt seg (med Hawaii-skjorte).

6256479[/snapback]

Når politikapteinen ksier "We're gonna get this guy, ladies and germs", er ikke det se7en?

 

EDIT: Jo, det er det, ca 46 min og 30 sek ut i filmen

6256514[/snapback]

Var det jeg mente ja, bra jeg ikke blandet. Har jo tross alt filmen her, hadde vært ganske flaut vis jeg tok feil.

Lenke til kommentar
Meget bra laget. Regner med fyren har brukt noen timer på dette. Å finne alle disse passende klippene fra forskjellige filmer må jo ha tatt en mannsalder. :huh:

6256950[/snapback]

Han brukte nok mer en noen timer på dette.

 

This trailer was entirely of my own making—including the editing and the visual effects. It took 23 films and months and months of work, but I finally released it on April 3rd. Since then it has been viewed over 1.5 million times—more than I could ever have imagined! On one hand I wish I could have released it 5 years ago to beat the whole “mashup trailer” boom, but then again, I wouldn’t have had as much DiCaprio footage to cut from. So in the end I guess it was better that I waited.

Les mer her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...