stian123 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei! Jeg har muntlig eksamen denne uka. Jeg kommer opp i noe i morgen. Da har jeg 48 timer på å forberede meg til en 30 minutter lang fremføring. Dette har blitt endret fra 20 minutter til 30 minutter, men samme forberedelsestid. Vi blir også nekta å gå opp sammen i par. er det noe jeg kan klage på om jeg får en dårlig karakter? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi har 48 timer forbederelde, 20-30 minutter på forberedelse, og 20 minutt lang fremføring. Tror ikke du har noe å klage på nei, det er jo regler;s Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Ja. Men vi har 30 minutter fremføring, med 48 timer forberedelse. Det er ti minutter mer enn det dere har. Skulle vi hatt 60 timer froberedelse da..? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sensor kommer til å ta alle slike hensyn til vurdering, tror ikke det finnes helt slike regler på det. Kan godt hende at sensor synes 20 min er nok for den saks skyld hvis vedkommende er bombesikker på hvilken karakter du fortjener. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Enig med det Rakib skriver. Hvis sensor føler du er på kanten av en karakter, vil han holde deg lenger, men hvis han er bombesikker på at du virkelig kan det du prater om, er det ikke umulig at han lar deg gå litt tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå