Andre88no Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) jeg har nettop kjøpt meg ny PSU http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP550WUVBL og det står 115v/230v på den, men jeg finner ikke noe bryter for å bytte mellom disse. Kan det være att den stiller seg inn av seg selv? her er ett bilde av den http://www.aone.zen.co.uk/imagesproduct/ps...ssilentneon.jpg på bildet ser du en liten rød knapp, men jeg har ikke noe sånn knapp på min PSU Endret 6. juni 2006 av Andre88no Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Den røde bryteren (litt snål greie, men du kan flytte ned med neglen) er bryteren for volten. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Han sier jo at han ikke har den bryteren da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Åh, my bad! Vel, på Biltema eller Clas Ohlson skal de nok ha en slik bryter. Og du kan jo alltids ta en fra en gammel PSU. Men jeg ville nå ha rådført meg med de du kjøpte den av. Men jeg tror den finner den automatisk. Men har du testet den med 230V da? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 jeg får ikke tak i de folka på databutikken.com Og jeg vet ikke om den er stilt inn på 230v eller 115v så jeg har ikke prøvd å starte den enda Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Bare prøv du. Om ingenting står om det i manualen så får du erstatning om noe sier pang! Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Bare prøv du. Om ingenting står om det i manualen så får du erstatning om noe sier pang! 6252549[/snapback] det står i manualen " Before turning on the power supply, please make sure if the Input voltage of the slide switch ( som jeg ikke har på min psu) corresponds to the power voltage given in your enviroment ( US, Canada:115V. Europe.....230V men jeg har jo ikke den switchen Endret 6. juni 2006 av Andre88no Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvis det står spesifisert 115v/230v og det ikke er noen bryter så er det en universal PSU som kan brukes hvor som helst. Slike manualer er ikke alltid oppdatert. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvis det står spesifisert 115v/230v og det ikke er noen bryter så er det en universal PSU som kan brukes hvor som helst.Slike manualer er ikke alltid oppdatert. 6252882[/snapback] Jeg ville antatt dette også... det er fullt mulig å lage en PSU som kan justere seg selv. -Stigma Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Tagan bruker bla.a. dette systemet uten bryter, har vært borti en slik psu før Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 tro meg du har ikke lyst og tulle me den bryteren, hvis du bor i norge så får du holde deg til 230V. hvis du få¨r overbelastning går det til helvete og du får ikke noe igjen på garantien ( tror jeg da >_>) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvis bryteren ikke er der, trenger du absolutt ikke å bekymre deg over dette Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Automatisk regulerbart ja, skyt meg hvis det herper pcen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå