sthlm Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ønsker veldig gjerne tilbakemelding på denne montasjen og det ene enkeltstående bildet. Grunnen til at jeg legger ut det ene bildet igjen er fordi jeg lurer på om det blir bedre alene enn i montasjen. Synes kanskje selv at lyset i ansiktet på det høyre bildet (i montasjen) blir litt kjedelig, men er svært interessert i hva dere synes? Liker selv s/h bilder med en del kontrast.. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg kan først si min mening om bilde serien, når jeg ser på den så blir øynene mine automatisk dratt til venstre, blikket ditt er som en magnet og kan ikke unngå og se på det. Det andre bildet fikk ikke like mye oppmerksomhet. Så min mening er at det funket best alene. Rent teknisk likte jeg veldig godt hva du har gjort, fokusen på fjeset ditt gjør seg godt og gresset foran og trærne bak funket bra som forgrunn og bakgrunn. Det jeg godt kunne ha likt var litt tykkere sort linje i rammen.. (Men det er bare noe jeg ville foretrukket) Flott bilde, og en fin genser til et sort hvit bilde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fin utnyttelse av narcissisme, he he he. Ellers enig med Marthe-Ma. Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Flott bilde, men synes det gjorde seg best alene OT - du er kjekk Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Takk for alle kommentarer.. Er egentlig enig i at bildet står best alene. Tror dere et gruppebilde ville gjort seg i denne settingen? Har veldig lyst til å prøve med gjengen, at alle ligger oppå hverandre.. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 det spørs vel hvor mange dere er i gjengen. hehe Lenke til kommentar
engekri Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva med at han du kikker bort på deg selv, i stedet fro at du kikker ut av bildet? Tror et ville vært mer naturlig Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hva med at han du kikker bort på deg selv, i stedet fro at du kikker ut av bildet? Tror et ville vært mer naturlig 6256375[/snapback] Kanskje det ja.. Hadde vel også vært en idé til en manipulasjon? Den opprinnelige delen var egentlig å ha et bilde på venstresiden også som kikket ut til andre siden, men ingen av de bildene ble noe særlig. Tenkte at det var jo moro å prøve slik også. det spørs vel hvor mange dere er i gjengen. hehe 6256132[/snapback] Vi er fem store gutter, så det blir tungt for han som ligger underst For å sette prikken over i'en kan vi legge på et fire-fem jenter oppå der også hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå