Gå til innhold

Sony Ericsson W950i vs de andre Wxxx tlf'ene

Anbefalte innlegg

Q3 i år vil Sony Ericsson slippe enda et medlem til den berømte W-serien (Walkman-serien) sin...

Men W950i ser ut til å bli en litt anderledes mobil enn de andre/tidligere mobilene i Walkman-serien...

Sony Ericsson W950i ser ut til å IKKE ha innebygget kamera eller EDGE teknologi...

Men hvorfor skal man velge W950i fremfor de andre i walkman-serien da?

Og hvorfor ser det ut som at det bare er W810i som har EDGE og ingen andre i Walkman-serien?

Vil det ikke komme en i Walkman-serien med både 3G og EDGE, eller er det formye forlangt?

Og hvorfor har storebror W900i "Walkman Player v1.0", mens W850i har "Walkman Player v2.0"?

Det ser også ut til at W950i også kommer til å bare ha "Walkman Player v1.0"...

Er storebror W900i faktisk noe bedre enn W850i?

Er den i det hele tatt noe bedre enn W810i og W800i?

Hvem i Sony Ericsson sin Walkman-serie er faktisk kongen på haugen? Blir det W950i, eller har tallene begynnt å miste sin betydning?

Hva er egentlig forskjellen(e) på W950i, W900i, W850i, W810i og W800i?

Hvem av dem er faktisk best?

Og hvorfor?

Kan noen sette opp en sammenligning mellom de forskjellige mobilene sånn at vi kan sammenligne faktane mellom mobilene... Også kanskje vi kan kjøre noen tester osv...

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Q3 i år vil Sony Ericsson slippe enda et medlem til den berømte W-serien (Walkman-serien) sin...

Men W950i ser ut til å bli en litt anderledes mobil enn de andre/tidligere mobilene i Walkman-serien...

Sony Ericsson W950i ser ut til å IKKE ha innebygget kamera eller EDGE teknologi...

Men hvorfor skal man velge W950i fremfor de andre i walkman-serien da?

Og hvorfor ser det ut som at det bare er W810i som har EDGE og ingen andre i Walkman-serien?

Vil det ikke komme en i Walkman-serien med både 3G og EDGE, eller er det formye forlangt?

Og hvorfor har storebror W900i "Walkman Player v1.0", mens W850i har "Walkman Player v2.0"?

Det ser også ut til at W950i også kommer til å bare ha "Walkman Player v1.0"...

Er den i det hele tatt noe bedre enn W810i og W800i?

Hvem i Sony Ericsson sin Walkman-serie er faktisk kongen på haugen? Blir det W950i, eller har tallene begynnt å miste sin betydning?

Hva er egentlig forskjellen(e) på W950i, W900i, W850i, W810i og W800i?

Hvem av dem er faktisk best?

Og hvorfor?

Kan noen sette opp en sammenligning mellom de forskjellige mobilene sånn at vi kan sammenligne faktane mellom mobilene... Også kanskje vi kan kjøre noen tester osv...

6252077[/snapback]

jeg har noe ventet på w950i, men nå når jeg ser at den leveres uten kamera, er dette en telefon jeg styrer unna.

bra tekst du har skrevet her. jeg har tenkt på mye av det samme som du har tatt opp. hvillken tlf er best? når kommer det en w***i telefon som har:

- 2mp eller mer

- 2-4 GB interminne

- EDGE og 3G

- mediaplayer V2.0

- og ser stilig ut

Lenke til kommentar

6252077[/snapback]

Om du skal ha iPod-killer er det W950i du skal gå for. Den har 4 GB minne og vil være den beste i W-serien ut dette året.

6252077[/snapback]

Utenom Nokia har _ingen_ produsenter både EDGE og 3G på sine modeller, så dette gjelder ikke bare W-serien hos SE. Når det kommer til hvorfor tror det ikke har noe med klare, men å ville fra SEs side. De vil holde de to markedene avskilt (se feks K800i med 3G og K790i med EDGE).

6252077[/snapback]

W950i har mindre volum enn W850i, samtidig har den 4 GB minne, større skjerm som også er touchscreen, Symbian 9.1 OS (UIQ 3.0) med støtte for Office-filer, PDF og mye mer.

W950i er for de som ikke trenger kamera(er), men heller satser hundre prosent på musikk, og er min øyne det bedre valget av de to.

[edit]

Leste litt fort. Du kan ikke se W900i mot W850i. Det er lang tid mellom lansering av disse to, og utenom internminne ligger W850i egentlig over W900i. Ser du heller W950i mot W850i blir ting litt mer riktig.

Når det kommer til denne sammenligning du spør etter, se NewMobile. Der kan du sammenligne så mye du bare orker.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

[quote name=RamGuy' date='06/06-2006 :

[edit]

Du kan ikke se W900i mot W850i.

Det akkurat det problemet jeg har nå. Og liker de begge.Jeg har sammenligna litt disse to mobilene:

W850i W900i

Oppløsning:1600 x 1200 - Oppløsning:1632 x 1224

Zoom:2,5 x digital - Zoom:8x digital zoom

Videoppløsning 176 x 144 - 640x480 (Tror det alt for stor forskjell)

Kan spille av filformater:

MP3, AAC - Mp3,AAC,JEPEG

Pris: 3800 kr - 4500 kr

Personlig synes jeg W850i er penere...)

http://www.aftenposten.no/forbruker/digita...icle1182858.ece

Jeg leter etter en mobil som tar gode bilder og kan høre på musikken.

Endret av hw-bugs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...