brushode Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Skal dedikere en pc til stuen. Den skal utelukkende brukes til å se divX å sånt. Er ute etter kort som viser best mulig bilde på tv og gjerne kan dekode en del sånne film og lydstandarder. Hva er det beste alternativet pris/ytelse pr i dag. mvh brushode Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 anbefaler ATO Readon 8500, veldig bra TV.out kvalitet og ikke altfor dyrt... ca 900,- http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...24&GrpID=1&s=pl Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Enig, jeg har selv hatt dette kortet i "TV-pc'n" min. En annen fordel er at hele tiden ser på tv'n hva som skjer når maskinen booter. Lenke til kommentar
brushode Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 21:48, skrev Villmink:Enig, jeg har selv hatt dette kortet i "TV-pc'n" min. En annen fordel er at hele tiden ser på tv'n hva som skjer når maskinen booter. oki..høres bra ut så langt. kan kortet kjøre oppløsning. 768x576 og 720x480 En av dem er pal den hin ntsc tv oppløsning, husker ikke rekkefølgen Lenke til kommentar
brushode Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Har funnet ett kort som ser ok ut på papiret. Sigma Designs Real Magic Xcard http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=24&GrpID=5 Noen som har noen erfaringer med dette kortet. Ser at det tilogmed følger med en fjernkontroll :smile: Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Brushode: Ligg unna dette kortet! Jeg beklager å si det, jeg hadde selv store forhåpninger til RealMagic Xcard når det kom. Hardware støtte for DVD/VCD/SVCD er jo glimrende, men det er alt annet enn egnet for å spille DivX med. Kjøp dette kortet hvis du planlegger å bruke Sigma Designs MPEG4 codec, hvis du skal spille nedlastede Divx/AVI/Quicktime osv. ville jeg gå for Hercules Radeon FDX8500LE. Mye mye bedre. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå