StianGH Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Okay, så da skal jeg kjøpe ett flott digicam som en følgesvenn til min nye og supersexy, svarte MacBook. Leste litt på forumet først, brukte søkefunksjene vettu. (Annbefales !!) Så jeg så meg frem til 4 kameraer som var annbefalte av diverse brukere her, og alle kameraene er å få i svart. Viktig det siste der :!:. Fujifilm FinePix V10 Sony Cyber-shot DSC-W50 Kodak EasyShare V550 Sony Cyber-shot DSC-W100 Kamerat jeg ønsker meg skal være et sånt "spontankamera". Ingen oppsatte bilder. Her skal øyeblikket fanges. Ikke noe posering altså. Se på det som et "fange-alle-de-rare-tingene-som-skjer-på-by'n" kamera . Alle kameraene er i rett prisklasse. Hvilket ville du annbefalt, og hvorfor? På forhånd takk! EDIT: En ting som bør være selvforklart i og med at dette kameraet skal fange øyeblikket, er at det må være raskt. Responsivt og raskt. ^^ Endret 6. juni 2006 av StianGH Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du kan jo kikke på den nye Ricoh modellen, Ricoh Caplio R4. Første tester kan tyde på lavere bildestøy enn forgjengeren, og det finnes fortsatt ikke et like raskt kamera. Er muligens noe større enn disse andre, men du får vidvinkel (28mm) og 7x optisk zoom samt bildestabilisator i tillegg. Å ja, det kan også fåes i svart. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Har siklet litt på forjengeren til kameraet du foreslår, Richo R3. Jeg vet ikke om Richo R4 er blitt lansert, etter som det står under som en nyhet: "Ricoh har annonsert Caplio R4". Ikke noen lansering altså. Men utifra det jeg har lest, blir ikke R4 så mye bedre enn R3. Kanskje jeg ikke har følgt med i svingene? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 En ganske god stund siden Richo R4 kom på markedet. Har hatt det noen uker der jeg jobber ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå