phex Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Når jeg importerer en klipp på ca. 50 min i Adobe Premiere Pro (1.5) blir den alltid bare mellom 1 - 2 minutter lang når jeg skal bruke den i programmet. Prøvde å legge inn et klipp i MovieMaker også. Der funka det som normalt. Noen som kan hjelpe meg med dette? Endret 6. juni 2006 av phex Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg er usikker på hva du mener her, men her er tips: det er bedre og jobbe med fler mindre klipp og ikke et på 50 min. Når du ripper inn filmen kan du sette av et kryss nede i høyre hjørne på capture vindue...husker ikke hva funksjonen heter, men forklaringen på det er at Premiere deler opp filmen etter start/stopp på DV tapen. Da får du MYE bedre kontroll på filmen du skal redigere. Eller du kan manuelt trykke start/stopp på rec kanppen for selv dele opp filmen i mindre biter... Er det svar på det du lurer på? Lenke til kommentar
phex Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg er usikker på hva du mener her, men her er tips: det er bedre og jobbe med fler mindre klipp og ikke et på 50 min. Når du ripper inn filmen kan du sette av et kryss nede i høyre hjørne på capture vindue...husker ikke hva funksjonen heter, men forklaringen på det er at Premiere deler opp filmen etter start/stopp på DV tapen. Da får du MYE bedre kontroll på filmen du skal redigere. Eller du kan manuelt trykke start/stopp på rec kanppen for selv dele opp filmen i mindre biter... Er det svar på det du lurer på? 6252030[/snapback] Ikke helt. Nå er det nemlig litt for seint. Har allerede lagt inn klippene fra kamera (totalt 4 kassetter). Men kan det være fordi jeg spillte inn filmene i MoviaMaker? Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Laget du filmene som raw-materiell skal det ikke ha noe og si så vidt jeg vet...MEN det er vel alltid enklest og bruke et og samme program. håper du får orden på filmene da! Lenke til kommentar
phex Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Laget du filmene som raw-materiell skal det ikke ha noe og si så vidt jeg vet...MEN det er vel alltid enklest og bruke et og samme program. håper du får orden på filmene da! 6252383[/snapback] Filmene er rå-materiale ja. Så som du sier, så skulle det jo vært det samme. Skal prøve å re-installere Premiere. Takk for svar forresten EDIT: Funka bra å re-installere ja! Endret 6. juni 2006 av phex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå