Razul Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har en Toshiba Satellite 2610CDT, som har bushastighet på 66 MHz. Den har videre en minneekspansjonsslot med plass til en SO-DIMM brikke på inntil 128 MB. Problemet er at å kjøpe denne brikka orginalt fra Toshiba, er sinnsykt dyrt. Man kan få en 128 MB brikke til bare en brøkdel av prisen på Komplett. Problemet er bare det at brikkene de selger der bare er for 100 og 133 MHz bus. Spørsmålet er da om en slik brikke vil funke på min 66 MHz bus. Ville jo spart temmelig mye penger, men jeg har ikke lyst til å bestille før jeg veit om det er sjans for å få det til å virke. Noen som har noe peiling? Lenke til kommentar
Rent2Kill Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Etter det jeg vet. Vist din bærbar har en standard SO slott.Ikke bare 144 pinner. Skulle din bærbar greie og bruke både en PC100 og en PC133 brikke som PC66. Skall du være sikker, bestill en brikke akurat for min PC fra en levrandør som seller Kingston minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå