steinrr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som har oversikt hvilke skjermleverandører og/eller butikker som gir garanti mot pikselfeil på skjerm (0-toleranse)? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ikke jeg i alle fall, men jeg er interessert i å vite det samme Skjønner ikke helt hvorfor det ikke ble mer buzz rundt det når Samsung(?) kom med sin nulltoleranse-policy. Det er mulig det fortsatt er for lave "yields" til at alle produsenter kan gjøre noe slikt, Samsung produserer vel panelene selv, så det er vel sikkert derfor de kan tillate seg å gjøre det, men i utgangspunktet er det ganske drøyt det de driver med. De selger faktisk produkter som er ufullstendige. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) De selger faktisk produkter som er ufullstendige. Ja, er enig i det. En kan diskutere så mye en vil frem og tilbake om en legger merke til det eller ikke, men jeg synes det er rart at folk godtar det. Jeg irriterer meg iallefall over slikt, så hvis jeg investererer i skjerm, så går pengene mine til en produsent som levererer 100%-varer og ikke 0,999997711181640625%-varer (3 piksler på 1280x1024). Endret 6. juni 2006 av steinrr Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skjønner ikke helt hvorfor det ikke ble mer buzz rundt det når Samsung(?) kom med sin nulltoleranse-policy. Det er mulig det fortsatt er for lave "yields" til at alle produsenter kan gjøre noe slikt, Samsung produserer vel panelene selv, så det er vel sikkert derfor de kan tillate seg å gjøre det, men i utgangspunktet er det ganske drøyt det de driver med. De selger faktisk produkter som er ufullstendige. kan du gi meg noen eksempel slik at jeg blir mere siker på hvilke produter som er søppel ? hvis du sikter til progrmvaren som kommer med skjermene så kan jeg vere enig. kan jo vere at noen stiler umulige krav også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Samsung har det på noen modeller. Sjekk ut SyncMaster 193P plus, den rokker hardt. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Noen flere som har tips om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå