LarZen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Da er mmorpg spillet Dark and Light oppe å går. Du kan lese om det her og du kan også laste ned selve spillet derifra. Jeg laster ned nå via torrent linken dems og det går så det uler. Vi får teste dette spillet og komme med tilbakemeldinger her slik at dem som lurer på dette spillet kan få en pekefinger på om dette er noe å prøve. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Åhh åhh, du må skrive en liten mini review til oss da LarZen, håper dette spillet holder hva de lover. Selv om de innrømmer at mye av det som skal være i spillet faktisk ikke er der enda. Også det fatale "betaen" da Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg tror nok dette er en katastrofe. Det virker ikke som de har rette opp mye av det fatale in betaen/SoG. http://img267.imageshack.us/img267/2342/badlaunch1pc.jpg Fant dette bildet på et annet forum. :!: eller Endret 6. juni 2006 av Phoenixs Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er dette gratis? Må ha noe å gjøre på mens jeg venter å AOC. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har ventet lenge på dette spillet, men jeg tror jeg skal vente på diverse anmeldelser og slikt. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Er dette gratis? Må ha noe å gjøre på mens jeg venter å AOC. 6252431[/snapback] Nei det er ikke gratis. Du kan velge å betale for spillet per måned, eller du kan betale for ingame penger. http://www.darkandlight.com/en_play-dark-a...ht-with-or.html og http://www.darkandlight.com/en_more-about-...iption-and.html Endret 6. juni 2006 av Phoenixs Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 va? kan man betale med penger man skaffer i spillet? Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 va? kan man betale med penger man skaffer i spillet? 6252531[/snapback] Nei, nei. Du betaler med ekte penger for å få ingame penger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 va? kan man betale med penger man skaffer i spillet? 6252531[/snapback] Nei, nei. Du betaler med ekte penger for å få ingame penger. 6252541[/snapback] Nei det blir litt feil, etter hva jeg har lest så kan du kjøpe gamecredits for å låse opp spesiele ting. Altså en kan ikke "skyte" inn eke penger og bruke det til å kjøpe ting i spillet. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 va? kan man betale med penger man skaffer i spillet? 6252531[/snapback] Nei, nei. Du betaler med ekte penger for å få ingame penger. 6252541[/snapback] Nei det blir litt feil, etter hva jeg har lest så kan du kjøpe gamecredits for å låse opp spesiele ting. Altså en kan ikke "skyte" inn eke penger og bruke det til å kjøpe ting i spillet. 6252764[/snapback] Jepp. Jeg formulerte meg litt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå