Gå til innhold

Netcom Totalforsikring - Bare tull!


Anbefalte innlegg

Hvis jeg var deg er vansklig å svare på. Hadde derimot du vært meg så hadde jeg sendt en mail til forbrukerombudet. De er der tross alt for å hjelpe og ta vare på oss forbrukere :) De ville da fortalt meg om jeg burde gå videre med saken eller ikke, og evt hvem jeg må kontakte. Hvis de sa at det ikke var noe å gå videre med hadde gått å kjøpt meg en ny telefon og skiftet selskap. Når ett selskap ikke gir deg du mener du har krav på så minster jeg tilliten til selskapet. Uansett har du altså betalt for et produkt som ikke var slik du trodde det var. Da ser jeg ingen grunn til å fortsette å betale for det produktet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det var ikke løst!

under puta er fast og trygt, det er jo nesten det samme som å teipe den fast jo!

 

*snakker nå av egen erfaring*

6255337[/snapback]

Nettopp, om forsikringen ikke gjelder for dette så er den verdiløs etter min mening. Er du ute og reiser med tog f.eks. så er hodeputa eneste muligheten for å oppbevare verdisaker. Som sagt, forsikringssleskapet er på syltynn is og bør i så tilfelle gå offentlig ut mot folk som oppbevarer sakene sine under hodeputa.

Det er nok mange som ikke er klar over at forsikringsselskapene regner dette som usikkert.

Stå på, du har en sterk sak, men trur nok du må bruke litt tid på dette, spørsmålet er rett og slett om det er verdt det..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Der er jeg enig, men jeg ringer rett til forsikringsselskapet.

6255391[/snapback]

 

Jeg tror ikke det å ringe forsikringsselskapt er riktig ting å gjøre. De har jo alt å vinne på at du ikke går videre med saken.

 

Det beste er selvsagt å bruke en tredjepart som ikke taper penger på at du har rett :)

Lenke til kommentar

Ok, hele dette oplegget var for å se hva dere synes og hadde gjort, og for å finne ut om det jeg skulle gjøre var lurt. Takk for alle tipsene og positive tilbakemeldinger. Jeg skal mase på forsikringsselskapet og netcom helt til jeg får den igjen:P Hvis ikke det går, skal jeg få netcom til å si til forsikringsselskapet at de må dekke skaden, ved å si at jeg skifter abbonement, og oppfordere alle andre til å gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
Hvis ikke det går, oppfordrer jeg hele slekta og alle venner til å ikke velge netcom^^ Jeg gir ikke opp så lett:P

6255252[/snapback]

Da gir de deg helt sikkert ny mobil, så ikke slekten til boikotter Netcom! ;)

 

*Gullkorn*

6255454[/snapback]

 

Hevn er også gøy ;)

Lenke til kommentar
Ok, hele dette oplegget var for å se hva dere synes og hadde gjort, og for å finne ut om det jeg skulle gjøre var lurt. Takk for alle tipsene og positive tilbakemeldinger. Jeg skal mase på forsikringsselskapet og netcom helt til jeg får den igjen:P Hvis ikke det går, skal jeg få netcom til å si til forsikringsselskapet at de må dekke skaden, ved å si at jeg skifter abbonement, og oppfordere alle andre til å gjøre det. ;)

6255478[/snapback]

Jada. Bestemoren din boikotter vel Netcom hun nå da?

 

Jeg mener personlig at under puta ikke er et trygt sted å legge mobilen til 3400 kr, og mener dette er din egen feil.

 

PM meg når du har fått ny mobil fra forsikringsselskapet da. ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet at det er fullt og helt min feil, men gir jeg fra med sjangsen på ny mobil fordet?  :thumbup:

6255596[/snapback]

Du har jo påstått gang på gang på gang i denne tråden at under puten er et trygt sted å gjemme telefonen. Og nå, endelig, innrømmer du at det er din egen feil.

 

Hør hva forsikringsselskapet sier du, du får "heeelt" sikkert ny telefon når du sier det var din feil.

Lenke til kommentar
Jeg vet at det er fullt og helt min feil, men gir jeg fra med sjangsen på ny mobil fordet?  :thumbup:

6255596[/snapback]

Du får aldri telefonen på den måten, du innrømmer egentlig at du har kastet den i gulvet. Du må selvsagt prosedere at du er uten skyld, hva man gjør i søvne kan man ikke stå ansvarlig for. Om du fremla det på denne måten skjønner jeg det bedre hvorfor du ikke har fått ny mob.

Sier du at det er din feil vil det virke som puta ikke er en trygg plass, noe den ikke er om du konstant hiver ting på gulvet.. Derimot er det et engangstilfelle, noe jeg trur det er så bør du si det slik jeg fremhever..

Lenke til kommentar
mange av gangene er det vel jeg som har påstått at det er trygt ;)

 

*edit*

og jeg mener det fortsatt

6255672[/snapback]

Da vil jeg gjerne vite hvorfor du mener at under puta er et trygt sted for en mobiltelefon til 3400 kroner?

6255688[/snapback]

 

Jeg ser ikke helt hvorfor det er så mye vekt på pris her? om puta er trygg for en 1 kr mobil er den vel også trygg for en 10K kr mobil :) og vise versa

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg vet at det er fullt og helt min feil, men gir jeg fra med sjangsen på ny mobil fordet?  :thumbup:

6255596[/snapback]

Du får aldri telefonen på den måten, du innrømmer egentlig at du har kastet den i gulvet. Du må selvsagt prosedere at du er uten skyld, hva man gjør i søvne kan man ikke stå ansvarlig for. Om du fremla det på denne måten skjønner jeg det bedre hvorfor du ikke har fått ny mob.

Sier du at det er din feil vil det virke som puta ikke er en trygg plass, noe den ikke er om du konstant hiver ting på gulvet.. Derimot er det et engangstilfelle, noe jeg trur det er så bør du si det slik jeg fremhever..

6255687[/snapback]

 

ikke gi han forhåpninger nå da... han har ikke en sterk sak....han har ikke sjans...

Lenke til kommentar
Hvis ikke det går, skal jeg få netcom til å si til forsikringsselskapet at de må dekke skaden, ved å si at jeg skifter abbonement, og oppfordere alle andre til å gjøre det. ;)

6255478[/snapback]

 

Vet ikke om du mente dette ironisk (tror kanskje ikke det utifra dine tidligere innlegg :tease: ) Har selv sittet på KS hos en av teleoperatørene, og dette er den minst virkningsfulle måten hvis du ønsker å oppnå noe. De fleste kunder ligger i kategorien som operatørene ikke tjener penger på, og dermed ikke er villig til å strekke seg særlig langt selv om kunden signaliserer churn. Her kommer du nok ikke videre ;)

Endret av zica
Lenke til kommentar

Greit! Nå svarer jeg ikke lengre på innlegg på denne tråden, men jeg skal prøve å si ifra hvis jeg får tak i ny mobil! :cool:

 

Takk for alle tipsene og hjelpen. Jeg la ut denne tråden rundt 12 tiden i dag og det har allerede vært rundt 1000 stykker som har lest den, og jeg har fått hele 58 svar.

 

Snx! :)

Endret av ColeyMoley
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...