RBW Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Med GeForce 7950 GX2 får Nvidia den kraftigste grafikkløsningen for spillere som får plass i et enkelt PCIe x16-spor. Les mer Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 MEN forskjell mellom dette og to enkle kort i SLI ? Bedre ? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hefige saker dette, dog har ikke nok CPU kraft til å dra monstret fult ut. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 å du milde... mangler bare at noen finner på å kjøre to av dem der i en boks... hmm, snakket ikke amd om muligheten for å kjøre 2 eller flere multikjerne-cpuer nylig. dette begynner å bli helt vilt... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 å du milde... mangler bare at noen finner på å kjøre to av dem der i en boks... hmm, snakket ikke amd om muligheten for å kjøre 2 eller flere multikjerne-cpuer nylig. dette begynner å bli helt vilt... 6251653[/snapback] Dette begynner å bli kjempe dyrt er vel det du mente Et komplett opsett med Quad SLI ,altså 2x 7950gx2 koster, for å ikke nevne hva du må ha av hw eller for å dra nytte av det. Hva skal man med så heftig pc, er jo fint vær ute nå Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Alt om Data (Danmark) hadde en test av 2 slike i sli i forrige nummer. De var på en måte fornøyd med sakene Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 1GB minne teoretisk Det er i praksis bare 512mb, siden SLi halverer minne mengden. Lurer på om det er mulig å ta kortet fra hver andre?? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vil jeg tro, bare man tar i hardt nok Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) skummelt liten vifte(r') de hadde på kortet Endret 6. juni 2006 av Håvi Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jævlig irriterende at det er kun visse hovedkort som støtter det, da. Hadde et _lite_ håp om at det kunne brukes på intel-chipset, men det ser ut som om man må ha SLi-Chipset Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) MEN forskjell mellom dette og to enkle kort i SLI ? Bedre ? 6251643[/snapback] Forskjellen her først og fremst er at man kan bruke en SLI løsning i alle hk med pcie 16x port om produsentene av hk har lagt inn støtte i bios for dette. Dette skal i følge Anandtech Nvidia ha pusha veldig på de for å få på plass. I tillegg gjør det at man i teorien når driverne er på plass kan kjøre Quad sli med disse korta. Dette kortet er litt lavere klokka enn 2 vanlige 7900gt kort, ergo vil det ikke yte bedre enn slike. Endret 6. juni 2006 av Onanias Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 http://www.legitreviews.com/article/354/ http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2769 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 å du milde... mangler bare at noen finner på å kjøre to av dem der i en boks... hmm, snakket ikke amd om muligheten for å kjøre 2 eller flere multikjerne-cpuer nylig. dette begynner å bli helt vilt... 6251653[/snapback] Hadde gjerne sett litt mindre ville tilstander når det gjaldt effektforbruk og voldsomhet på disse kortene. Se på den saken da... AtW Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Får man HK med SLI og kun ett PCI16x spor? Jeg kunne godt tenkt meg det og et ekstra pci spor så jeg fikk litt bedre plass. Kanskje litt OT, men dette kortet fører vel med seg lignende løsninger og da er saken plutselig aktuell.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) MEN forskjell mellom dette og to enkle kort i SLI ? Bedre ? 6251643[/snapback] Forskjellen her først og fremst er at man kan bruke en SLI løsning i alle hk med pcie 16x port om produsentene av hk har lagt inn støtte i bios for dette. Dette skal i følge Anandtech Nvidia ha pusha veldig på de for å få på plass. I tillegg gjør det at man i teorien når driverne er på plass kan kjøre Quad sli med disse korta. Dette kortet er litt lavere klokka enn 2 vanlige 7900gt kort, ergo vil det ikke yte bedre enn slike. 6251769[/snapback] Jeg tror det hjelper å faktisk lese litt om produktet før du kommer med slike påstander.... ergo meg her og ergo meg der. Det yter strengt tatt en del bedre enn 7900GT i tospann i følge en del tester. Endret 6. juni 2006 av CAT-scan Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 å du milde... mangler bare at noen finner på å kjøre to av dem der i en boks... hmm, snakket ikke amd om muligheten for å kjøre 2 eller flere multikjerne-cpuer nylig. dette begynner å bli helt vilt... 6251653[/snapback] Hadde gjerne sett litt mindre ville tilstander når det gjaldt effektforbruk og voldsomhet på disse kortene. Se på den saken da... AtW 6251892[/snapback] Anandtech snakker om at dette "kortet" bruker mindre strøm enn 7900GTX, så det er mulig dette ikke er så ille (med tanke på at ytelsen i de fleste tilfeller med høye innstillinger er langt over et 7900GTX) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 1GB minne teoretiskDet er i praksis bare 512mb, siden SLi halverer minne mengden. Lurer på om det er mulig å ta kortet fra hver andre?? 6251732[/snapback] Går ann å ta kortene fra hverandre, men siden det er pci-e kontakt på det ene kortet,så er det liten vits, men det er fullt mulig hvis man vil. Kortene sitter festet i hverandre gjennom en svær connector, og de er festet med skruer. Lenke til kommentar
sonofdad77 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fett kort dette, får mye for pengene med tanke på at det koster mindre og yter mer enn to GT kort. Selv tror jeg skal smøre meg med tålmodighet og vente til neste genrasjon grafikkort med DX10 kommer. Kjedelig å bruke 5000+ på ett kort som snart er "gammeldags". Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som har priser eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå