Nissen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg har problemer med at når jeg skal spille Warcraft 3 så henger musebevegelsene littegrann etter på skjermen, noe som er utrolig irriterende når jeg skal prøve å praktisere gosu-micro... Jeg hadde samme problemet i HOM&M 5, men her kunne jeg gå inn på Options å ta på "Use HW Cursor", så ble problemet løst. Før jeg fikk min Razer Diamondback hadde jeg en Logitech MX500 mus. Denne var det ikke dette problemet med. Hva er det som er problemet, og hvordan kan jeg få musebevegelsene mine til å bli nøyaktige i Warcraft 3 igjen? Takker for svar Endret 6. juni 2006 av Nissen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Før du tilkoblet din Razer mus, HUSKET du å slette alt av musdrivere på forhånd? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jepp, det gjorde jeg... Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ja, jeg har da det samme problemet.. Når jeg skal snu meg fort, helt rundt, henger den seg opp. bare et lite øyeblikk, men nok til å dø.. Noe jeg kan gjøre? fins det nye drivere til mus? er razer copperhead... med icemat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå