vketil Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har en western digital 60gb 7500rmp harddisk som var ny for ett år siden Forleden dag fikk jeg denne beskjeden Primaster haddisk: s.m.a.r.t status bad, bacup and replace Den har fungert bra til nå, kan det skyldes virus og evt. hva kan jeg gjøre?? Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. Jeg kommer inn i windows , men den går treigere Mvh Ketil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har du antivirus program på din pc. Det du og kan gjøre er å formatere og prøve installere win på nytt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-10 20:55):Har du antivirus program på din pc. Det du og kan gjøre er å formatere og prøve installere win på nytt. Det og formatere ville jeg ha ventet littegran med. Først ville jeg ha sett på WD sine sider og downloadet det DLG Diagnostic prog. Og så kan du gjør det Kjetil foreslår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå