isiac Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har ymse planer om å forene en g80 med en Shuttle SD37P2, som jo har 400W strømforsyning (som riktignok skal være en skikkelig en). Hva tror dere om det? Den har som jeg har forstått absolutt ingen problemer med high-end kortene vi ser i dag, men jeg kan jo bli litt nervøs når jeg leser denne tråden. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 kan muligens funke, folk har jo det nvidiakortet med 2 gpuer i den shuttlen. tror det hadde funka litt bedre i amd suttle siden den drar mindre strømm generelt. ryktes også at enkelte kort kommer med en extern noe som gjør dette enklere Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Så, når kommer disse kortene med egen powersupply? Voodoo 6000 anyone? Endret 17. oktober 2006 av Olaaaaa Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 300 hørts jo ikke så ille ut, på vinteren når det er rim på vinduet, så er det bare å åpne kassa hehe, lurer på hva den neste faren blir på drivhus systemet? kansje data varme hehe, litt overtrøtt her hehe Lenke til kommentar
klute Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Om vinteren kan det være praktisk, så får du varmet opp huset, men ellers er det unødvendig ja. Høyere strømforbruk fører også til mer viftestøy, noe annet som heller ikke er bra. 6277672[/snapback] Nå er det plutselig blitt et ideal å ikke bruke strøm til å varme opp kåken, da. Hvis strømprisen er høy (noe den nå er hele j.... tiden) og husstanden vanligvis varmes opp med f.eks. olje, så blir det altså dyrere - også om vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå