LarsP Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Korrekt, kanskje tidenes beste dataspill (i allefall tidenes beste FPS). Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jepp. Min oppgave er som følger: "NWCTRINITY" (har ingenting med en viss filmtrilogi å gjøre) Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Heroes of might and magic III gesundheit Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Heroes of might and magic III gesundheit 6252860[/snapback] Gesundheit er fra GTA 3. (how do you turn this on = Age of Empires. Husker ikke om det var expansion eller originalen) Denne er kanskje litt verre. "bztnt" edit: kanskje jeg skal slippe andre til. Skal vi ha en regel om at samme person ikke kan delta med mindre enn 5 spørsmål og korrekte svar i mellom? Eller litt mindre, for å unngå dødtid når det er liten aktivitet. Endret 6. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Heroes of might and magic III gesundheit 6252860[/snapback] Gesundheit er fra GTA 3. (how do you turn this on = Age of Empires. Husker ikke om det var expansion eller originalen) Denne er kanskje litt verre. "bztnt" edit: kanskje jeg skal slippe andre til. Skal vi ha en regel om at samme person ikke kan delta med mindre enn 5 spørsmål og korrekte svar i mellom? Eller litt mindre, for å unngå dødtid når det er liten aktivitet. 6252953[/snapback] Battlezone!! Konge spill. Hva med denne; UCLA Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) edit: kanskje jeg skal slippe andre til. Skal vi ha en regel om at samme person ikke kan delta med mindre enn 5 spørsmål og korrekte svar i mellom? Eller litt mindre, for å unngå dødtid når det er liten aktivitet. 6252953[/snapback] Bra regel det, men da tar vi det litt på gefühlen. Hvis det har vært for mye dødtid er det med andre ord bare å hoppe inn. EDIT: Mekka litt på førstesida. Ser reglene greie ut? Endret 6. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå slettet jeg noen OT-innlegg her. Forsøk å hold dere til leken eller hold kjeft Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva med denne; UCLA 6252960[/snapback] Warcraft II, jo Har spilt alle WC-spillene siden 2'ern kom ut..! Så vidt jeg husker gjorde ikke denne noe nyttig, men den måtte jo aktiveres for moro-skyld. Hva med 'Marco' og 'Polo'? Denne er så enkel at jeg vil ha både spill og funksjon. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 AOE2, den ene tror jeg utforsket kartet, kanskje den andre fjernet fog of war? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det veit eg er riktig, go on svamp Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Trykk backspace, P og skriv for eksempel "gunhed", "bouf" eller "cstrike". Hvilket spill? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det må være Jazz Jackrabbit Geniale spel Endret 6. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Stemmer Jeg hadde ep. 1 og dessuten en juleepisode på den gamle PCen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva med denne; UCLA 6252960[/snapback] Warcraft II, jo Har spilt alle WC-spillene siden 2'ern kom ut..! Så vidt jeg husker gjorde ikke denne noe nyttig, men den måtte jo aktiveres for moro-skyld. Hva med 'Marco' og 'Polo'? Denne er så enkel at jeg vil ha både spill og funksjon. 6253328[/snapback] Så leken hadde gått videre, men det var riktig:) Hadde trodd den skulle bli vanskelig. UCLA = GO BRUINS! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ser det har stoppet opp litt her, så da kaster jeg inn en ny: "BEST KEPT SECRET" Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Kan det være Robocop ? Endret 6. juni 2006 av iggipop Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ey, jeg trodde den skulle bli vrien.... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 "BIONICWOMAN" 6254653[/snapback] trespasser? Husker jeg syntes det var kjedelig, da var koder eneste utvei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå