Gå til innhold

Den umåtelig utfordrende juksekode-leken


Isbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heroes of might and magic III

 

gesundheit

6252860[/snapback]

 

Gesundheit er fra GTA 3.

 

(how do you turn this on = Age of Empires. Husker ikke om det var expansion eller originalen)

 

 

Denne er kanskje litt verre.

 

"bztnt"

 

 

edit: kanskje jeg skal slippe andre til. Skal vi ha en regel om at samme person ikke kan delta med mindre enn 5 spørsmål og korrekte svar i mellom? Eller litt mindre, for å unngå dødtid når det er liten aktivitet.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Heroes of might and magic III

 

gesundheit

6252860[/snapback]

 

Gesundheit er fra GTA 3.

 

(how do you turn this on = Age of Empires. Husker ikke om det var expansion eller originalen)

 

 

Denne er kanskje litt verre.

 

"bztnt"

 

 

edit: kanskje jeg skal slippe andre til. Skal vi ha en regel om at samme person ikke kan delta med mindre enn 5 spørsmål og korrekte svar i mellom? Eller litt mindre, for å unngå dødtid når det er liten aktivitet.

6252953[/snapback]

 

 

Battlezone!! Konge spill.

 

Hva med denne; UCLA

Lenke til kommentar
edit: kanskje jeg skal slippe andre til. Skal vi ha en regel om at samme person ikke kan delta med mindre enn 5 spørsmål og korrekte svar i mellom? Eller litt mindre, for å unngå dødtid når det er liten aktivitet.

6252953[/snapback]

Bra regel det, men da tar vi det litt på gefühlen. Hvis det har vært for mye dødtid er det med andre ord bare å hoppe inn.

EDIT: Mekka litt på førstesida. Ser reglene greie ut?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Hva med denne; UCLA

6252960[/snapback]

Warcraft II, jo :) Har spilt alle WC-spillene siden 2'ern kom ut..!

Så vidt jeg husker gjorde ikke denne noe nyttig, men den måtte jo aktiveres for moro-skyld.

 

Hva med 'Marco' og 'Polo'? Denne er så enkel at jeg vil ha både spill og funksjon.

Lenke til kommentar
Hva med denne; UCLA

6252960[/snapback]

Warcraft II, jo :) Har spilt alle WC-spillene siden 2'ern kom ut..!

Så vidt jeg husker gjorde ikke denne noe nyttig, men den måtte jo aktiveres for moro-skyld.

 

Hva med 'Marco' og 'Polo'? Denne er så enkel at jeg vil ha både spill og funksjon.

6253328[/snapback]

 

Så leken hadde gått videre, men det var riktig:) Hadde trodd den skulle bli vanskelig.

UCLA = GO BRUINS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...