RedRocK Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei. Jeg har kommet opp i muntlig eksamen. Jeg var så heldig at jeg kom opp i natur og miljø, og at jeg fikk temaet mat. Har noen av dere ideer om hva jeg kan trekke inn under temaet mat? Hva burde jeg ha med i presentasjonen? Takker på forhånd for alle svar, hilsen Carl Henrik Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Ingen som har noen ideer ? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Aner ikke hvilken klasse du går i, men vil tippe 10? Du har fått et forholdsvis enkelt tema isåfall . Det som er lurt å ta med er alt som relaterer seg til temaet; står sikkert en del i boka di om dette. Slik som sunn mat, usunn mat, karbohydrater, fett, proteiner, næringsstoffer etc. Det er egentlig utrolig mye du kan si om mat generelt, men lønner seg nok å relatere det mest mulig til naturfag og begrepene innad faget. Ta en titt i "Fra boller til burritos", hvis du fikk denne da du hadde heimkunnskap og andre bøker. Ellers er det bare å google og sjekke daria, propaganda o.l for inspirasjon. Lykke til! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Trur faktisk eg hadde akkurat samme emnet sjølv. Det gjekk stort sett i fordøyelsessystemet, kva dei forskjellige stoffene gjorde i kroppen, kor dei havna og alt det der. Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, går i 10. ende klasse Tusen takk for gode svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå