Gå til innhold

Rått tilbud fra One Call


Anbefalte innlegg

Har de alltid hatt Minstefakturering på 89,00 kroner eller?

6253458[/snapback]

Nå mener jeg ikke nødvendig ikke å rakke ned på deg spesifikt, jeg bare kommer med en generell bemerkning; oh my GOD! Når skal folk slutte å henge seg opp i at du må betale 89,- uansett om du ringer for hele beløpet eller ikke - hvem i all hverden er det som ikke ringer for lusne nitti kroner?!

 

Phu.. beklager - det bare måtte ut. :)

6253594[/snapback]

 

Hvis det er sånn at alle ringer for det uansett, hvorfor ha minimumsdebitering da?? Folk som bruker telefonen lite, og da mener jeg ekstremt lite, bruker ikke nødvendigvis 89kr (i måneden går jeg ut ifra at det er snakk om her). Det er uansett verdt å nevne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp.. Når en har brukt opp det som er gratis, må man sende nesten 250 meldinger, eller ringe ca. 100 minutter. Og det er mange som bruker telefonene mindre enn det. Så dette tilbudet er som alle andre abbonement: Det passer for noen, men ikke for andre. Men uansett så er ikke 89 kroner et veldig fårlig tilbud synest jeg selv. Minstepris er noe de må ha for å få inn litt penger på dette, og da kan jo noen tape som sagt.

Lenke til kommentar

Vis jeg har forstått dette riktig;

 

*Du får 40minutter ringetid gratis hver måned, når du har ringt utover dette så koster det 0,80.. Oppstartspris på 0.59..

*Du får 40kr å sende sms for, etter det koster de 0,42...

 

Og når du har brukt opp dette, så kan du fremdeles ringe og sende meldinger for 89kr for å "bruke" opp de, tenker jeg riktig?

 

Er det "trustworthy"?

Lenke til kommentar
Helt utvilsomt et genialt tilbud..  Mange som har dette her? Erfaringer?

6301298[/snapback]

 

Har både bredbånd og mobil (privat) fra One Call og er veldig fornøyd :thumbup:

På bredbåndslinja benytter de Catch og/eller Bluecom, begge eid av Ventelo. Fungerer helt glimrende.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det er umulig å kalle abonnementene for gode eller dårlige. Ringemønsteret vårt er helt avgjørende for hva som lønner seg. Jeg ser det er flere som refererer til kalkulatoren hos Telepriser, og det er veldig lurt å gjøre før man skifter leverandør. For meg som ikke ringer, men sender cirka 100 meldinger hver måned, vil Djuice Magnum være rimeligere enn One Call.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at det er umulig å kalle abonnementene for gode eller dårlige. Ringemønsteret vårt er helt avgjørende for hva som lønner seg. Jeg ser det er flere som refererer til kalkulatoren hos Telepriser, og det er veldig lurt å gjøre før man skifter leverandør. For meg som ikke ringer, men sender cirka 100 meldinger hver måned, vil Djuice Magnum være rimeligere enn One Call.

6313524[/snapback]

 

Helt enig at man må avstemme mot sitt bruksmønster. Men, hvordan du kom frem til at Djuice Magnum var det mest lønnsomme med ditt ringemønster forstår jeg ikke ?? Når jeg legger inn null ringing og 100 SMS på telepriser så kommer jo de langt ned på listen... (One Call kontant kom forøvrig ut på toppen)

Lenke til kommentar

Ser ut som et bedre tilbud for meg enn mitt nåværende i noextras, da jeg bruker mer enn 89 kr, mer enn 40 sms, og 40 ringeminutter...

 

Det jeg ikke liker er at jeg ikke finner noen informasjon om hvor mye GPRS koster. Mulig jeg er blind, men bør være lettere å finne ut.

Lenke til kommentar
Okay, takk. Hvor på siden finner jeg den informasjonen?

 

De er i forhold til Noextras altså marginalt dyrere på grps, sms og ringing, men gir noe gratis og. Er vel neppe mye å spare for meg..

6330887[/snapback]

 

Vel, du sparer jo noe i den forstand at du får 40*ringepris + 40*smspris gratis hver måned, men taper noe på litt høyere ringepris dersom du ringer veldig, veldig mye. Samtidig har One Call gratis innmelding, gratis portering og gratis aktivering av MMS og GPRS, der NoExtras merkelig nok tar betalt. Såvidt jeg husker er også telefonsvarer gratis på One Call sitt fakturabaserte abonnement.

 

De planlegger flere kundefordeler som skal lanseres utover høsten, men detaljene er ikke offentliggjort ennå. Ser ut som om de satser ganske hardt på å tilby noe litt utenom det vanlige, slik som Noextras, Chess Knockout, osv.

 

Som du sier, mangler GPRS-prisene på nettsiden. Det mangler også priser på andre tilleggstjenester. Har sendt mail til dem om dette, så det dukker nok opp snart :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Okay, takk. Hvor på siden finner jeg den informasjonen?

 

De er i forhold til Noextras altså marginalt dyrere på grps, sms og ringing, men gir noe gratis og. Er vel neppe mye å spare for meg..

6330887[/snapback]

 

Er vell mest interessant om du vil ha abonnement og ikke kontantkort :) F.eks så er kontantkortet til onecall bedre enn noextras mener jeg grunnet mulighet for påfylling fra mobil, ingen påfyllingsgebyrer, og ingen kostnad for å "etablere" MMS/gprs/telefonsvar.

Lenke til kommentar

Coolchili

I 2004 jobbet du for Mobyson, gikk lei og vurderte å starte opp for deg selv.

 

I stedet fikk du jobb hos One Call og sitter nå der og prøver å spre budskapet gjennom diverse diskusjonsforum på nettet.

 

Vil bare advare dere andre om at denne personen er ansatt og ikke kunde som han prøver å utgi seg for å være

Lenke til kommentar
Coolchili

I 2004 jobbet du for Mobyson, gikk lei og vurderte å starte opp for deg selv.

 

I stedet fikk du jobb hos One Call og sitter nå der og prøver å spre budskapet gjennom diverse diskusjonsforum på nettet.

 

Vil bare advare dere andre om at denne personen er ansatt og ikke kunde som han prøver å utgi seg for å være

6350616[/snapback]

'

Takk for infoen. Er nok mange som bruker slike diskusjonsforum for å fremme egne selskap og reklamere. Generelt mener jeg, ikke at jeg anklager noen her. Har altfor lite bevis til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...