Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 litt uheldig i dag faktisk. hadde kjøretime, og det var like før eg kjørt epå en annen bil i et kryss (dette er ifølge kjørelereren, mine opplevelser var helt annerledes " 6255249[/snapback] Hadde en lignende opplevelse da min far forklarte at "For å få trafikken til å flyte må man starte å kjøre som om man har tenkt å kjøre inn i siden til bilen som krysser." Kom litt nær for å si det sånn. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) litt uheldig i dag faktisk. hadde kjøretime, og det var like før eg kjørt epå en annen bil i et kryss (dette er ifølge kjørelereren, mine opplevelser var helt annerledes " 6255249[/snapback] Hadde en lignende opplevelse da min far forklarte at "For å få trafikken til å flyte må man starte å kjøre som om man har tenkt å kjøre inn i siden til bilen som krysser." Kom litt nær for å si det sånn. 6255286[/snapback] kræsjet du, eller var det nesten? kommentaren min til kjørelæeren var " FY FAEN, eg tror eg gir full gass, å dreper meg med neste mulighet" hadde vært litt redd hvis eg hadde vært kjørelæreren då. eneste han vet om meg, er at eg heter vegard, og for alt han vet kan eg like gjerne være istand til å ta selvmord. (noe eg ikkje er da...) for eg va litt forbanna for at nokke sånt kan skje Endret 6. juni 2006 av vegis Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 litt uheldig i dag faktisk. hadde kjøretime, og det var like før eg kjørt epå en annen bil i et kryss (dette er ifølge kjørelereren, mine opplevelser var helt annerledes " 6255249[/snapback] Hadde en lignende opplevelse da min far forklarte at "For å få trafikken til å flyte må man starte å kjøre som om man har tenkt å kjøre inn i siden til bilen som krysser." Kom litt nær for å si det sånn. 6255286[/snapback] kræsjet du, eller var det nesten? kommentaren min til kjørelæeren var " FY FAEN, eg tror eg gir full gass, å dreper meg med neste mulighet" hadde vært litt redd hvis eg hadde vært kjørelæreren då. eneste han vet om meg, er at eg heter vegard, og for alt han vet kan eg like gjerne være istand til å ta selvmord. (noe eg ikkje er da...) for eg va litt forbanna for at nokke sånt kan skje 6255303[/snapback] Det var nesten. Fattern tok heldigvis en litt lengre forklaring etterpå. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jadda, innen 20 minutter (klokka 24:00) skal det være verdens-undergang og alle mennesker skal visstnok dø har jeg hørt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jadda, innen 20 minutter (klokka 24:00) skal det være verdens-undergang og alle mennesker skal visstnok dø har jeg hørt 6256863[/snapback] G-L-E-D-E-R meg Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 3 minutter igjen.. Så mye jeg aldri gjorde.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg bestilte filmen Little Nicky for en uke siden, og jeg håpet på å få den i dag. Men nei da /sad Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 eg døde ikkje, gjorde du? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vennina mi hadde bursdag i går. Er jo litt morsom dato, men synes ikke det er så mye å lage styr over. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Her skjedde det overhodet ikke noe negativt. Derimot positivt. For første gang på lenge hadde jeg faktisk mot til å flørte med den søteste jenta i klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Her skjedde det overhodet ikke noe negativt. Derimot positivt. For første gang på lenge hadde jeg faktisk mot til å flørte med den søteste jenta i klassen. 6259771[/snapback] Tenker du det samme som meg...6.6.6 Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Vennina mi hadde bursdag i går. Er jo litt morsom dato, men synes ikke det er så mye å lage styr over. 6259712[/snapback] Jo, visst faen.. Konge dato (så ikke denne trå'n før nå ) Men øy! Sjekk min reg dato Topper alt... Eller, kommer ihvertfall i nærheten... That's what I spended the day with.. If you know what i mean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå