Gå til innhold

Til lykke med dagen - 666!

Isbilen

Anbefalte innlegg

litt uheldig i dag faktisk. hadde kjøretime, og det var like før eg kjørt epå en annen bil i et kryss :tease: (dette er ifølge kjørelereren, mine opplevelser var helt annerledes ;)"

6255249[/snapback]

Hadde en lignende opplevelse da min far forklarte at "For å få trafikken til å flyte må man starte å kjøre som om man har tenkt å kjøre inn i siden til bilen som krysser." Kom litt nær for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt uheldig i dag faktisk. hadde kjøretime, og det var like før eg kjørt epå en annen bil i et kryss :tease: (dette er ifølge kjørelereren, mine opplevelser var helt annerledes ;)"

6255249[/snapback]

Hadde en lignende opplevelse da min far forklarte at "For å få trafikken til å flyte må man starte å kjøre som om man har tenkt å kjøre inn i siden til bilen som krysser." Kom litt nær for å si det sånn.

6255286[/snapback]

kræsjet du, eller var det nesten?

kommentaren min til kjørelæeren var " FY FAEN, eg tror eg gir full gass, å dreper meg med neste mulighet"

hadde vært litt redd hvis eg hadde vært kjørelæreren då. eneste han vet om meg, er at eg heter vegard, og for alt han vet kan eg like gjerne være istand til å ta selvmord. (noe eg ikkje er da...)

for eg va litt forbanna for at nokke sånt kan skje :mad:

Endret av vegis
Lenke til kommentar

6255249[/snapback]

6255286[/snapback]

kræsjet du, eller var det nesten?

kommentaren min til kjørelæeren var " FY FAEN, eg tror eg gir full gass, å dreper meg med neste mulighet"

hadde vært litt redd hvis eg hadde vært kjørelæreren då. eneste han vet om meg, er at eg heter vegard, og for alt han vet kan eg like gjerne være istand til å ta selvmord. (noe eg ikkje er da...)

for eg va litt forbanna for at nokke sånt kan skje :mad:

6255303[/snapback]

Det var nesten. Fattern tok heldigvis en litt lengre forklaring etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Her skjedde det overhodet ikke noe negativt. Derimot positivt. For første gang på lenge hadde jeg faktisk mot til å flørte med den søteste jenta i klassen. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Her skjedde det overhodet ikke noe negativt. Derimot positivt. For første gang på lenge hadde jeg faktisk mot til å flørte med den søteste jenta i klassen. :wee:

6259771[/snapback]

Tenker du det samme som meg...6.6.6

Lenke til kommentar
Vennina mi hadde bursdag i går.

Er jo litt morsom dato, men synes ikke det er så mye å lage styr over. ;)

6259712[/snapback]

Jo, visst faen.. Konge dato (så ikke denne trå'n før nå :p) Men øy! Sjekk min reg dato :D Topper alt... Eller, kommer ihvertfall i nærheten... That's what I spended the day with.. If you know what i mean

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...