Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg sov meget dårlig i natt, og våknet tidlig, så det kan godt hende jeg var våken på det tidspunktet. Trøtt som jeg var, tenkte jeg ikke mer på det... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som var oppe 06:06:06 den 06.06.06 ? Hadde tenkt å stå opp for å ta bilde av klokka mi men glemte det. Ellers ønsker jeg alle en fin dag, skal bare feire med litt svartmetall med satatnistiske tekster...=) 6251918[/snapback] Jeg var våken da, døgnet i natt. Men glemte screen >< Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Menneh. http://en.wikipedia.org/wiki/616_%28number%29 6251619[/snapback] Selv om dette er det korrekte tallet, forblir symbolikken i 666 den samme. Noen som var oppe 06:06:06 den 06.06.06 ? Hadde tenkt å stå opp for å ta bilde av klokka mi men glemte det. Ellers ønsker jeg alle en fin dag, skal bare feire med litt svartmetall med satatnistiske tekster...=) Samme her! (Kanskje like godt at jeg glemte å stå opp, fikk bare 5 timer søvn i natt og hadde prøve i naturfag, som forøvrig gikk gankse bra tror jeg.) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Menneh. http://en.wikipedia.org/wiki/616_%28number%29 6251619[/snapback] Selv om dette er det korrekte tallet, forblir symbolikken i 666 den samme. 6253056[/snapback] Joda, sant det. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har bursdag i dag jeg :/ Endret 6. juni 2006 av Mott Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ser ingen grunn til at denne dagen skal være så forskjellig frå alle andre for min del. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det ikke dommedag i dag? Er det ikke det 666 står for? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Woe to you Oh Earth and Sea for the Devil sends the beast with wrath because he knows the time is short Let him who hath understanding reckon the number of the beast for it is a human number its number is six hundred and sixty six \m/ HELL yeah Lenke til kommentar
xHT Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Til alle dere gla' satanister der ute, evt. også de som er redde for å føde satans sønn.. Det er ikke SÅÅ ille clicky Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sitat det nye testamentet: Also it causes all, both small and great, both rich and poor, both free and slave, to be marked on the right hand or the forehead, so that no one can buy or sell who does not have the mark, that is, the name of the beast or the number of his name. This calls for wisdom: let him who hath understanding reckon the number of the beast, for it is a human number. Its number is six hundred and sixty-six. Wikipedia: The Number of the Beast is mentioned in the Book of Revelation of the Christian New Testament and has long been accepted to be 666 (or, in some cases, 616). The meaning of the number is debated. In some interpretations of Christian eschatology the “Beast” is believed to refer to a being controlled by or equated with the Antichrist, whereas some scholars, such as Dr. Delbert Hillers and the editors of the Oxford & Harper Collins translations, contend that the number is a code for the Roman Emperor Nero[1], a view that is also supported by the Roman Catholic Church [2] According to translator's comments in the New English Translation (NET) Bible[1], some maintain that recent discoveries show that 616 could possibly be the correct number of the beast, and not the commonly known 666. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/616_%28number%29 6251619[/snapback] Vel, det jeg har lest er at hebraisk, gresk og latin har tallverdier for bokstavene i alfabetene. Synonymer med "satan" på flere av språkene ga summen 666 om man adderte tallverdiene. Men nå er det snart tid for å se nyinnspillingen av The Omen. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva kommer til åskje tror dere? (Viss det skjer noe da"!) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) @ neptaz: Lollipop til alle! Djevelens is! Gratla me dagen ja, kos egentlig. Eneste feiringen min blir en dobbeltepisode med de syndige fruene på tv2 i kveld Endret 6. juni 2006 av Torinogut Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Satt mobilen på 06:04 i dag tidlig, men jeg våkna ikke før 06:08. Jeg som skulle ta skjermbilde. 6251960[/snapback] http://img.photobucket.com/albums/v300/Rom...60606060606.jpg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dere som vil ha screenshot: Dere kan jo bare stille tilbake PC-klokka og gjøre det nå? Ingen forskjell Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dere som vil ha screenshot: Dere kan jo bare stille tilbake PC-klokka og gjøre det nå? Ingen forskjell 6255177[/snapback] Jo for da blir det jo ikke ekte, er så viktig og få det med seg, ventet hele livet på dette osv osv. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 @ neptaz: Lollipop til alle! Djevelens is! Gratla me dagen ja, kos egentlig. Eneste feiringen min blir en dobbeltepisode med de syndige fruene på tv2 i kveld 6254925[/snapback] Er det dobbeltepisode? Skulle egentlig se The Omen, men kinoen var full. Hvilken idiot satt denne i Sal 2? Nå "feirer" jeg med satanistisk svartmetall. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 litt uheldig i dag faktisk. hadde kjøretime, og det var like før eg kjørt epå en annen bil i et kryss (dette er ifølge kjørelereren, mine opplevelser var helt annerledes " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå