Gå til innhold

Til lykke med dagen - 666!

Isbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som var oppe 06:06:06 den 06.06.06 ? Hadde tenkt å stå opp for å ta bilde av klokka mi men glemte det.

Ellers ønsker jeg alle en fin dag, skal bare feire med litt svartmetall med satatnistiske tekster...=)

6251918[/snapback]

Jeg var våken da, døgnet i natt. Men glemte screen ><

Lenke til kommentar
Menneh.

http://en.wikipedia.org/wiki/616_%28number%29

:shrug:

6251619[/snapback]

Selv om dette er det korrekte tallet, forblir symbolikken i 666 den samme.

Noen som var oppe 06:06:06 den 06.06.06 ? Hadde tenkt å stå opp for å ta bilde av klokka mi men glemte det.

Ellers ønsker jeg alle en fin dag, skal bare feire med litt svartmetall med satatnistiske tekster...=)

Samme her! (Kanskje like godt at jeg glemte å stå opp, fikk bare 5 timer søvn i natt og hadde prøve i naturfag, som forøvrig gikk gankse bra tror jeg.)

Lenke til kommentar

Sitat det nye testamentet:

Also it causes all, both small and great, both rich and poor, both free and slave, to be marked on the right hand or the forehead, so that no one can buy or sell who does not have the mark, that is, the name of the beast or the number of his name. This calls for wisdom: let him who hath understanding reckon the number of the beast, for it is a human number. Its number is six hundred and sixty-six.

Wikipedia:

The Number of the Beast is mentioned in the Book of Revelation of the Christian New Testament and has long been accepted to be 666 (or, in some cases, 616). The meaning of the number is debated. In some interpretations of Christian eschatology the “Beast” is believed to refer to a being controlled by or equated with the Antichrist, whereas some scholars, such as Dr. Delbert Hillers and the editors of the Oxford & Harper Collins translations, contend that the number is a code for the Roman Emperor Nero[1], a view that is also supported by the Roman Catholic Church [2]

According to translator's comments in the New English Translation (NET) Bible[1], some maintain that recent discoveries show that 616 could possibly be the correct number of the beast, and not the commonly known 666.

Lenke til kommentar
Dere som vil ha screenshot: Dere kan jo bare stille tilbake PC-klokka og gjøre det nå? Ingen forskjell :wee:

6255177[/snapback]

Jo for da blir det jo ikke ekte, er så viktig og få det med seg, ventet hele livet på dette osv osv.

Lenke til kommentar
@ neptaz: Lollipop til alle! Djevelens is!

Gratla me dagen ja, kos egentlig. Eneste feiringen min blir en dobbeltepisode med de syndige fruene på tv2 i kveld ;)

6254925[/snapback]

Er det dobbeltepisode? :dribble:

Skulle egentlig se The Omen, men kinoen var full. Hvilken idiot satt denne i Sal 2? :ermm:

Nå "feirer" jeg med satanistisk svartmetall. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...