Dav1D Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har hørt at begge disse programmene skal være veldig gode, men har ikke prøvd noen av de. Hva er lettest å bruke? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tror denne her er posta i litt feil kategori ja. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Vet ikke hvordan man velger kategori, visste ikke at den havna i hardware Hvordan endrer jeg kategori egentlig? Endret 6. juni 2006 av Dav1D Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 I menyen til venstre. Eller så kan du bare gå inn på diskusjon.no så velger du kategori derifra. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Da vet jeg det iallfall. Kan jeg endre kategori på dette emnet? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Da vet jeg det iallfall. Kan jeg endre kategori på dette emnet? 6251365[/snapback] Nei, men jeg (moderator) kan flytte den til riktig kategori for deg. Flytter tråden til Videoredigering. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Pinnacle Studio er nok det enklaste, men so er dei retta mot ulike målgrupper og. Studio er kjend for å vere eit svært nybyrjarvenleg program, som er lett å setje seg inn i, medan Vegas er for litt meir avanserte brukarar. Ulempa med Studio er at det er ganske mange som har problem med at det er ustabilt, låser seg, ikkje klarer å brenne DVDar o.l. Det gjeld ikkje for alle, men for enkelte fører Studio med seg mykje problem. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Takk for tipset, tror jeg skal prøve meg på Vegas da. Har holdt litt på med videoredigering før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå