Kim_90 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Skal da lage oppgave om css, trenger opplysninger om hvor mange som spiller css, areal og volum av en eller annen css bane hvis det er mulig. Trenger en statistikk over hvor mange medlemmer de forskjellige store klanene som spiller css har.. (bf/hf, cg, etc.) Utstyr og økonomi er et emne jeg må ta opp.. tenkte da på hvor mye en pc som kan spille css med passe grafikk koster og hva slags annet utstyr du trenger, med PRIS. Trening: hvor fort han mannen du er løper og hvor fort han løper med f.eks en awp i hendene som veier så mye som den veier(trenger vekta, noen som kan finne den? ligger inne i css sin kjøpemeny tror jeg, er på skolen ) Konkuranser/arrangementer er også et tema, trenger liste over fjorårets lan-partyer og hvor mange som var på dem . Priser og andre ting hvis det er noe. kan sikkert dra inn noen andre teamaer hvis dere har det, nemo problemo Syns dette er en morsom oppgave som jeg har tenkt å strekke til det leeeengste Endret 6. juni 2006 av Kim_90 Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Trenger også et bilde fra det mappe som det blir tatt volum/areal av, må være ovenifra. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Ingen som syns css er morsomt her eller? =P Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Nice Kim Areal av en css bane finner du nok, men volum hehe Edit: Kommafeil Endret 6. juni 2006 av Fisha Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Uffda... viser seg at overdreven bumping kan føre til stryk... stenges... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg