Dius Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei noe som har peiling på hvorfor jeg ikke får spille på NOEN cs servere men jeg får igjen på andre... de jeg ikke får spille på er jeg banna fra ???? har jo aldri spilt på dem. har heller ingen cheats, det eneste jeg har er fusionpack... (har også cs 1.5) Noen som kan hjelpe meg PLEASE... [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 09:58 ] Lenke til kommentar
ZkugHawq Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvor lenge har du hatt din WonID? (og har det bare vært din..?) Hvilken såkalt "fusionpack" er det du har?.. og skal du med den? Vet du at den trygt går igjennom filterne til servere med CS/HL-guard? Dessuten går det faktisk an å bli svartelistet: http://www.csblacklist.com/ Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Kan jo hende du trenger passord? Kanskje det er fullt? Bruker du All-seeing-Eye? Det anbefales! [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-10-09 22:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå