patte Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har da med følgende på arket mitt: *Spenningstap i kabel *Antall watt pr. kvadratmeter ( gjelder varmekabel) *Div. "regler" ang. varmekabler.. Aner ikke hva mer jeg skal ha med jo ;o 6256513[/snapback] Takker Lykke te folkens dette kommer faen meg te å går drit for meg Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Lykke til ja! Denne tråden har vært veldig nyttig for meg så takker alle som har kommet med gode råd osv.. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Føler jeg er forberedt til å få en firer, og med firer ender jeg opp med fem i snitt, noe som gjør meg mest sansynlig flytteklar til Skedsmo og VK1 Flyfag Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Supert med denne tråden! Jeg håper virkelig jeg står! Det er det viktigste... Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Lykke til og takk for all hjelp, hjalp virkelig Lenke til kommentar
mozell Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 detta går strykanes.. takk for all hjelp Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Føler jeg er forberedt til å få en firer, og med firer ender jeg opp med fem i snitt, noe som gjør meg mest sansynlig flytteklar til Skedsmo og VK1 Flyfag 6256636[/snapback] Flere i klassen min har søkt til Sola ;o Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Føler jeg er forberedt til å få en firer, og med firer ender jeg opp med fem i snitt, noe som gjør meg mest sansynlig flytteklar til Skedsmo og VK1 Flyfag 6256636[/snapback] Flere i klassen min har søkt til Sola ;o 6256730[/snapback] Bare bra det så lenge dem holder seg unna Skedsmo, for de er part-147 godkjent og dermed kan ikke vennene dine jobbe utenlands. Sola er ikke part-147 godkjent altså. Jeg har forøvrig bodd på elverum, der du bor ut ifra profilen, dog husker jeg ikke så mye fra det bortsett fra at jeg bodde i et hus med en jævla stor åker, jeg gikk i en barnehage som het "Husmorlaget hus" eller noe og at det var en bakke der vi som regel kjørte fort opp og ned i, og at jeg likte å sykle til en butikk for å kjøpe is med stefaren min. Husker også at det var en lang vei der hvor jeg lærte klokken for første gang, uten at du har peiling på hvor jeg mener . Der vi bodde var det også rett inn i en skog. En stor skog som jeg ikke husker så mye fra bortsett fra at når vi gikk inn i skogen så var det en laaang bakke ned med bare sand. dritfett å skli ned derfra. Hehe. Dette var poengløst. Lenke til kommentar
zestro Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Genial tråd! Fått mye på arket mitt nå. Men jeg tenkte så vidt på generator prinsippet og lurte på hva slags spenning som ligger i høyspent mastene. (Etter at det er transformert opp for å fraktes til transformatorstasjoner som igjen transformerer dette ned på ~230V til husstander) Noen som har peiling? 6256775[/snapback] er vel på 1 til 2 kv eller noe tenker jeg? husker at læreren sa noe om d men husker ikke helt hva han sa.. : ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det som er typisk på eksamensoppgaver er jo at man får om feilsøking, kanskje ikke like mye i elektroteknikken som i elektronikken, men kommer sikkert noe feilsøking imorga.. Bare ha det i baktankene Lenke til kommentar
Sunnygill Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Veldig glad for at jeg lagte ut denne tråden ja, fikk jo så mange hoder til å samle seg og vise hva de kan jo Takk for hjelpen jeg fikk! Det setter jeg stor pris på! Takker for meg Endret 6. juni 2006 av Sunnygill Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 finnes eksamen på nett eller? Lenke til kommentar
Sunnygill Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 finnes eksamen på nett eller? 6257652[/snapback] Nei, trur ikke det! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Genial tråd! Fått mye på arket mitt nå. Men jeg tenkte så vidt på generator prinsippet og lurte på hva slags spenning som ligger i høyspent mastene. (Etter at det er transformert opp for å fraktes til transformatorstasjoner som igjen transformerer dette ned på ~230V til husstander) Noen som har peiling? 6256775[/snapback] er vel på 1 til 2 kv eller noe tenker jeg? husker at læreren sa noe om d men husker ikke helt hva han sa.. : ) 6256923[/snapback] Det er alt fra 22kV og op til 420kV i høyspentmastene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 ahh.. ferdig for en halvtime siden tror jeg består og fikk også vite at vi får fritt i mårra yppeli^^ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ferdig for en halvtime siden vi også ;o Jeg skal bestå jeg også, ikke noe problem det... Men oppgave 1, bare jeg som synes det var litt mye el.bygg ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ferdig for en halvtime siden vi også ;o Jeg skal bestå jeg også, ikke noe problem det... Men oppgave 1, bare jeg som synes det var litt mye el.bygg ? 6258630[/snapback] tjaa.. men den gikk helt greit eneste jeg missa helt på var oppgaven med å regne it kWh.. bare rabla ned noe jeg vet er feil men består jeg (altså 2) er jeg overlykkelig Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg fikk 2808 kroner på forbruket i vintersesongen. Noen andre som fikk dette? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Fikk mer enn deg ;P edit: det er sikkert litt forsjellig hva folk kaller en "vintersesong" også.. Jeg tok den perioden det er snø/hard bakke her på østlandet.. Endret 7. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå