Tee-Zee Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tenkte bare jeg skulle legge ut dette for å få litt kritikk og kommentarer. Var et prosjekt vi hadde tidligere i år, og jeg er forsåvidt ganske fornøyd selv. Skal også presentere dette til eksamen om en ukes tid, og da må man jo dra frem det negative også. Og det er jo folk flinke til å hjelpe med. Så.. Fyr løs! Legger ved både en pdf og en jpg, sånn at det kan funke for de uten 1000megabit linje også. Bok2.pdf Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Doppler teksten var ikke noe fin\passet ikke inn. Og kantene rundt elgen burde være sterkere og du burde hatt horn på! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg syntes teksten passet, men horna er jeg enig med. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Legg til ein totempæl også. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 En elg har da ikke horn? Gevir derimot... Men det at den ikke har gevir viser vel at det er en gammel elg, som har vært i fight om territorie eller noe.. Tekstene bak er godt plassert, det eneste som kanskje mangler er et kort sammendrag av boka, slik det pleier å være Ellers er det faktisk ikke så mye negativt å trekke frem her! Et godt stykke arbeid, etter min mening.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Det er ikke noe gevir på elgen av den enkle grunn at elgen i boka er en kalv, og elgkalver har vel ikke gevir? Sammendraget droppet jeg av to grunner, fordi dette var de tekstene som sto på baksiden av originalomslaget. (Bortsett fra at det var en annen anmeldelse). Den andre grunnen var at jeg mener Erlend Loe er en såpass profilert forfatter, og denne boka er litt spesiell. Derfor ville jeg at det skulle være litt pirrende og spesielt med tekstene også. Takk for kommentarer! Keep'em coming! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Elgkalver har ikke gevir, nei Jeg fikk vel sagt det meste forrige gang, måtte bare uttrykke min enighet om den gevirløse elgkalven Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 kan ikke så mye om elg, men jeg får ta dere på ordet. Ser ikke ut som det er så mye kritikk igjen. ett veldig bra bokomslag. Lenke til kommentar
timitim Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Nja, kanskje ein ide å ha ein konkur av dopler (og sønnen) fremfor elgen? Ellers ser det fint ut, men eg likte bedre det orginale omslaget eg da Endret 7. juni 2006 av timitim Lenke til kommentar
timitim Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) dobbel postet, vennligst slett Endret 7. juni 2006 av timitim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå