Judaz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det er nok litt en smaksak, og er du ute etter mest mulig ytelse for pengene POV Ti4200XP kortet du bør velge. Er ellers helt enig med Ludde, gå for ATI du :smile: - Judaz - Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg står overfor nøyaktig det samme valget selv. En liten kommentar angående pris her... Priser hentet fra http://www.databutikken.com/no: ----------- Point Of View GeForce4 Ti4200 128Mb DDR DVI TV-out Retail AGP: Webpris: 1582.00 Microstar Geforce4 Ti4200 128Mb DDR TV-out DVI Retail AGP: Webpris: 1594.00 Point Of View GeForce4 Ti4200 XP "Extreme Power!" 128Mb DDR 3.3ns!!! DVI TV-out Retail AGP: Webpris: 1835.00 ------------ Det er en feil i prisguiden som gjør at begge POV kortene kommer likt ut, mens sannheten er at XP-versjonen er 250kr dyrere. Han spør sannsynligvis etter forskjellen på de to første, da det er de to som koster det samme, og ikke XP versjonen. Hva som er interessant, er da hvorvidt XP er verdt 250 kr ekstra? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har POV GeFOrce4 TI4200 XP, og overklokkingen i siggen er bare midlertidig. Har ikke prøvd høyere ennå. Ser ingen "artifacts" i 3D-Mark foreløpig... Kortet kom bundlet med to spill, DVI-VGA, S-video-composite, composite kabel, drivere og GeForce4 MX beskrivelse på eska. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 23:03, skrev Ar`Kritz:Kortet kom bundlet med to spill, DVI-VGA, S-video-composite, composite kabel, drivere og GeForce4 MX beskrivelse på eska. Jeg er fornøyd. Fikk du med 2 spill? Det gjordet ikke jeg :sad: Får vel sende mail og klage [ Denne Melding var redigert av: Makky på 2002-10-10 23:36 ] Lenke til kommentar
Glimmer Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 15:44, skrev zup:Er litt fjortiss faktor på den testen av POV kortet her på HW.no. Gir ikke et kort med composit utgang til tv terning kast 6, bare fordi det passer _så_ bra til spill. Klart du kan. Hvorfor kan du ikke det? Er det ikke ytelsen som betyr mest for de fleste? Eller er det flest som trenger s-video? Quote: Ingen tester på tv ut heller, bare nevn specs. Har du testet mange kort med tv-ut? Min erfaring er jo at kablene har vel så mye å si som selve kortet. Har jo tatt feil før, synest at jeg husker en gang i 92, så kan jo gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå