Gå til innhold

MSI vs. POV

TettSpaden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt fjortiss faktor på den testen av POV kortet her på HW.no. Gir ikke et kort med composit utgang til tv terning kast 6, bare fordi det passer _så_ bra til spill. Ingen tester på tv ut heller, bare nevn specs. Er tross alt mange som kobler opp skjermkortet til tv for å se film at det burde været lagt vekt på. Et kort må iallefall ha S-video utgang for skikkelig oppkobling, og ikke bare et gamer kort for FPS.

Lenke til kommentar

Det er aldri lurt og spørre om hva du skal kjøpe her på forumet! viss du ikke blir forvirret av alle som sier: MSi er best,Asus er best,POW er best, mitt kort klarer 10fps mere en noe annet bla bla bla, så er du bra god :smile:

kjøp ett kort som egner seg til ditt bruk. at noen kort klarer 300 poeng i 3dmark enn andre kort har ingen betydning uansett.

Lenke til kommentar

jeg ville flippet en mynt!

det er samme vilke kort du tar, de er gode begge to.

men POV har da fått et godt rykte da...

dessuten har den ganske så fansy vifte...

og det har utrolig bra overklokkingsegenskaper...

jeg vet ikke om msi har noe av det...?

Lenke til kommentar

Har kjøpt POV-kortet. Det ser da unektelig ut som en s-video utgang bak der...?

Quote:

Den 2002-10-10 15:44, skrev zup:

Er litt fjortiss faktor på den testen av POV kortet her på HW.no. Gir ikke et kort med composit utgang til tv terning kast 6, bare fordi det passer _så_ bra til spill. Ingen tester på tv ut heller, bare nevn specs. Er tross alt mange som kobler opp skjermkortet til tv for å se film at det burde været lagt vekt på. Et kort må iallefall ha S-video utgang for skikkelig oppkobling, og ikke bare et gamer kort for FPS.

Lenke til kommentar

Jeg er den lykkelige eier av et POV ti4200XP 128mb. Er veldig fornøyd med det, bra til overklokking og bråker lite.

Har vannkjøling på burken min, men det er IBM diskene mine som bråker mest syns jeg (og PSU`ene).

Men hva som er best er vel stort sett en smaks-sak :smile: Les noen tester og gjør deg oppe din egen mening, det er nok det letteste.

Lenke til kommentar

Når tv-ut tilkoblingen ikke er den lille gule saken, men den svarte som kan minne om en ps2-utgang, er ikke det da s-video? Det står i manualen til pov ti-4200xp at det er s-video. Følger riktignok bare med en overgang fra s-video til composite samt en composite-kabel...men skulle vel gå og bare bruke en s-video kabel eller hva?

Quote:

Den 2002-10-10 17:57, skrev Socratex^:

Har 64mb versjonen, det er
ikke
S-video ut.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-10 16:25, skrev RaZoR_:

MSI sitt kort bråker visst noe helt innmari mye har jeg hørt. men vet ikke hva folk som har det mener..

Jeg for min del liker asus...hvis det er noe alternativ?

tomshardware.com har testet det, og resultatet ble 49,4 dB. men jeg kjenner 2 som ha kjøpt det kortet og de sier de ikke hører forskjell på maskina med det i, og uten. har ikke kabinettvifter heller, og et sannsynligvis stillegående p4 boxed system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...