rogy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen der ute som har veldig god peiling på windows 2003 og active directory? Jeg trenger hjelp til en utfordrende oppgave og hadde satt veldig stor pris på om noen kunne tatt noen minutter å svart på noen få spørsmål. Jeg skal nemlig konfigurere 3 klasserom med pcer på en skole. Send meg privat melding om det finnes noen experter der ute Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 stiller du spørsmålene her, er det kanskje lettere å se om vi kan hjelpe deg: -) Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Foreslår at du legger inn spørsmålene dine her, så får du sikkert svar også. Er det løsninger for utrulling av image du lurer på ettersom du fremhever at det er tre klasserom med PC'er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Går ut ifra at du har løst problemet ditt nå. PM bør unngås, da hensikten med forum er å dele kunnskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå